نمایی مدرن برای مغازه با تابلو کامپوزیت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴

نمایی مدرن برای مغازه با تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت یکی از انوع تابلوهای تبلیغاتی است که بهترین راه برای دیده شدن یک کسب و کار، داشتن تابلویی حرفه ای و مدرن است.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اگر صاحب یک مغازه هستید، باید برای فروش بیشتر و جلب کردن توجه به شکل بهتر، از نوع خاصی از تابلو تبلیغاتی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید امروزه تبلیغات و برند سازی حرف اول و آخر را در مبحث فروش انواع محصولات می‌زنند که می‌ توان برای سر در مغازه‌ها از انواع تابلو مانند تابلو کامپوزیت استفاده کرد؛ اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا تابلو مغازه از نوع کامپوزیت دارای عملکرد بهتری است که ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم در این خصوص، مطالب ارزنده‌ ای را عنوان کنیم. با این حال به طور خلاصه می ‌توان ادعا کرد که تابلو کامپوزیت که از ورق‌های آلومینیومی کامپوزیت تهیه می‌شود به خوبی می ‌تواند شرایط را به جهت در نظر گرفتن یک زیرساخت فوق‌العاده برای نصب حروف برجسته روی تابلو فراهم کند.

انواع تابلو کامپوزیت

اگر در شهر جستجو کنید، انواع تابلوهای کامپوزیت را مشاهده خواهید کرد که در رنگ و طرح‌های متفاوت وجود دارند. کامپوزیت به عنوان یک متریال بیشتر به جهت زیر سازی انواع تابلو های جروف برجسته به کار می رود که برخی از آنها عبارتند از حروف استیل، خروف وکیوم، حروف لبه سوئدی، حروف استیل و انواع دیگر حروف برجسته.

گفتنی است که در حال حاضر یکی از تابلوهای پرتقاضا برای سر در مغازه‌ ها تابلو کامپوزیت چلنیوم است که نوع اجرای کامپوزیت در این شکل از تابلو با نام های فیکس، هنگ و HL شناخته می شود.

در ادامه با چند نوع از تابلو کامپوزیت که دارای نام و نشانی خاص در میان مشتریان هستند آشنا خواهیم شد.

تابلو کامپوزیت طلایی

این رنگ از کامپوزیت به عنوان ساخت تابلو مغازه به تعداد زیاد در صنعت تابلوسازی استفاده می‌شود؛ چرا که تأثیرگذاری بسیار فوق‌ العاده‌ای دارد و بیشترین مشاغلی که از آن بهره می‌برند، صنف آرایشگاه یا سالن‌های زیبایی هستند. با این حال از این نوع تابلو برای موارد زیادی استفاده می‌شود و دلیل عمده‌ این کار قدرت رنگ طلایی در بازاریابی است.

تابلو کامپوزیت طرح چوب

از چوب به‌ عنوان یکی از متریال‌های بسیار جذاب استفاده شده در تابلو تبلیغاتی مغازه‌ها یاد می‌شود؛ همان‌طور که می‌دانید چوب‌ها دارای کیفیت فوق‌العاده بالایی هستند و با توجه به اینکه تابلوهای سر در مغازه‌ها در شرایط مختلف آب و هوایی قرار دارند، ممکن است از جمله انتخاب‌های مناسب برای تابلوهای مغازه‌ باشند. این در حالی است که قیمت این متریال به نسبت دیگر متریال‌ها بالا بوده که با این حال کامپوزیت طرح چوب می‌تواند با حروف فلزی یا استیل بازاریابی جذابی به ارمغان بیاورد.

تابلو چلنیوم کامپوزیت

این نوع تابلو ازجمله به ‌صرفه ‌ترین انتخاب‌ها برای سر در مغازه‌ هاست و با توجه به اینکه می ‌توان چلنیوم را روی نماهای مختلف مانند چوب، سرامیک و از همه‌ مهم ‌تر کامپوزیت نصب کرد، ازجمله پرتقاضا‌ ترین نوع تابلو تبلیغاتی به حساب می‌آید. همچنین گفتنی است که تابلو کامپوزیت چلنیوم بسیار زیبا بوده و در رنگ‌های مختلف قابل تهیه خواهد بود.

تابلو استیل کامپوزیت

اجرای تابلو استیل در تابلو سازی آن هم با به ‌کارگیری نمای کامپوزیت دارای مزیت‌ هایی است که از جمله آنها می ‌توان به زیبایی خارق‌ العاده و همچنین عدم مشاهده سیم‌ کشی در تابلو تبلیغاتی اشاره کرد. به طور کلی این نوع تابلو مغازه نیز تقاضای زیادی دارد و به دلیل امکان استفاده از حروف برجسته انتخاب مناسبی نیز خواهد بود.

مدت زمان نصب تابلو کامپوزیت

تابلو سازی باید با دقت کامل در نظر گرفته شود و از همه مهم‌ تر اینکه تفاوتی در نوع و طرح تابلو مغازه وجود ندارد. به طور کلی برای اینکه یک تابلو تبلیغاتی به مرحله اجرا یا نصب برسد، زمان خاصی را می‌طلبد که این زمان بسته به مواردی مانند نوع طرح تابلو، متریال در نظر گرفته شده و ابعاد تابلو دارد. پر واضح است که تابلو تبلیغاتی کامپوزیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پروژه‌ های مربوط به این نوع تابلو مغازه نیز احتیاج به زمان کافی برای آماده شدن دارد. البته ناگفته نماند که اجرای تابلو کامپوزیت نیاز به آهن ‌کشی و البته اسکلت ‌بندی مناسب دارد که به طور کاملاً دقیق در جای خود نصب شود.

قیمت تابلو مغازه کامپوزیت

برای تعیین قیمت تابلوهای کامپوزیت موارد مشخصی نقش دارند که از جمله آنها می ‌توان به طرح مد نظر متقاضی اشاره کرد. در کنار این مورد نیز ضخامت ورق‌های کامپوزیت که ابعادشان در حالت عادی و معمول ۳٫۲۰ در ۱٫۲۵ هستند نیز بر قیمت این نوع تابلو اثرگذار خواهد بود. همچنین ناگفته نماند که کامپوزیت‌ها دارای برندهای گوناگونی هستند که هر کدام ممکن است رنگ‌ های به ‌خصوص و ضخامت ‌های متفاوت داشته باشند؛ بنا براین هر تابلو کامپوزیت ممکن است از قیمت پایانی متفاوتی برخوردار باشد که طبیعتاً باید قبل از سفارش تابلو نسبت به استعلام قیمت اقدام کرد.

مزایای استفاده از تابلو کامپوزیت

اینکه تابلوی کامپوزیت از شهرت بیشتری برخوردار است دلایلی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در واقع مزیت‌های بی‌ شماری که در استفاده این نوع تابلو تبلیغاتی وجود دارد سبب شده است تا افراد بیشتری علاقه‌ مند به تهیه این نوع تابلو تبلیغاتی باشند. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

تابلو های کامپوزیت در رنگ های مختلفی قابل ساخت هستند که این مورد از مزیت های بارز آن می باشد.

تابلو کامپوزیت را می توان در چند روش مختلف اجرا کرد که این هم از مزایای آن بشمار می رود.

اگرچه ظاهر این تابلوها ساده به نظر می‌رسد، اما بسیار زیبا و جذاب هستند.

تابلوهای کامپوزیت ضد رطوبت و ضد آب بوده که مزیت فوق ‌العاده‌ ای خواهد بود.

مقاومت و طول عمر انواع تابلو کامپوزیت بسیار مهم و قابل توجه است.

قابلیت برش لیرزی و تولید تابلوهای جذاب از دیگر مزیت‌های مناسب این نوع تابلو است.

امکان استفاده از این تابلو تبلیغاتی در اکثر مشاغل وجود دارد.

کاملاً به‌ صرفه بوده و با شرایط مختلف آب و هوایی نیز هم ‌خوانی دارد.

تهیه تابلو مغازه کامپوزیت از گروه تابلوسازی نوین لایت

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه برای مغازه ‌تان نیاز به یک تابلو ایده ‌آل دارید، کافی است که از یک مرکز حرفه‌ ای بهره ببرید که برای این منظور توصیه می‌کنیم تا از گروه تابلو سازی نوین لایت استفاده نمایید. این گروه تخصصی با ۳۰ سال سابقه در این حوزه به خوبی می ‌تواند شما عزیزان را در تولید انواع تابلو نئون، روان، چلنیوم، کامپوزیت و مواردی از این دست راهنمایی کند. گفتنی است که از مزایای استفاده از مجموعه نوین لایت، بهره‌ مندی از قیمت ‌های جذاب و کیفیت بالای محصولات از جمله تابلو کامپوزیت خواهد بود که در حال حاضر منجر به رضایت مشتریان نیز شده است. حال برای هر گونه ارتباط با گروه تابلو سازی نوین لایت کافی است تا به سایت این مجموعه به نشانی novinlight.com مراجعه نمایید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    116/456/613/000
  • بی‌بدن
    29/124/595/500
  • سال گربه
    23/082/318/000
  • مست عشق
    4/495/025/000
  • آپاراتچی
    4/490/425/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/740/683/000
  • پرویزخان
    3/334/649/500
  • نوروز
    3/241/621/000
  • آسمان غرب
    3/219/361/000