اولین کنسرت امین بانی با دو هدیه به طرفدارانش برگزار شد/ صدای بیماران تالاسمی خواهم ماند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۷
صبا گزارش می‌دهد؛

اولین کنسرت امین بانی با دو هدیه به طرفدارانش برگزار شد/ صدای بیماران تالاسمی خواهم ماند

اولین کنسرت امین بانی خواننده موسیقی پاپ و تیتراژهای سریال «شهرزاد» شب گذشته 17 اسفند در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، اولین کنسرت امین بانی خواننده موسیقی پاپ که با قطعه‌هایی که برای سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی خوانده بود بین مخاطبان موسیقی شناخته شده بود، شب گذشته ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ در سالن همایش‌‌های برج میلاد برگزار شد.

رهبری ارکستر امین بانی در این کنسرت را امیر توسلی موزیسین‌ و آهنگساز ایرانی برعهده داشت و این اجرا به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق شناس روی صحنه رفت.

امین بانی قرار بود اولین کنسرت رسمی خود را در ۴ اسفند ۱۳۹۸ برگزار کند که به دلیل شیوع و همه گیری ویروس کرونا این کنسرت لغو شد و بعد از دو سال انتظار این خواننده جوان شب گذشته مقابل مخاطبان خود به اجرا زنده پرداخت.

اولین کنسرت امین بانی با حضور گروه ارکستر او که شامل امیر توسلی رهبر ارکستر، میلاد نودست نوازنده گیتار و همخوان، سهیل رنجکش نوازنده پیانو و کیبورد، کسری سبکتکین نوازنده گیتار باس، نگار اعزازی نوازنده دف و سازهای کوبه‌ای و امین طاهری نوازنده درامز است، برگزار شد و به عنوان اولین قطعه، «ثانیه‌ها» توسط این خواننده و گروه نوازندگی‌اش اجرا شد. قطعه «ثانیه‌ها» با ترانه زهرا عاملی و آهنگسازی علیرضا افکاری مسابقه‌ای بود که با اجرای علیرضا خمسه و به تهیه کنندگی ابراهیم بهادری سال ۱۳۹۴ از شبکه دو پخش می‌شد.

امین بانی بعد از اجرای این قطعه به حاضران در سالن خیر مقدم گفت و عنوان کرد: سر تا پا، سال‌هاست که منتظر این لحظه هستم و خوشحالم که شما اولی‌های من هستید، مقدم‌تان را مبارک می‌دانم و امیدوارم بتوانم شب خوبی را برای شما بسازم و از انرژی‌های شما انرژی بگیرم.

«ماه ماه» و «هوای شهر» دو قطعه‌ای بود که در ادامه توسط این خواننده با همخوانی مردم اجرا شد.

در ادامه این خواننده از عوامل سریال «شهرزاد» تشکر کرد و گفت: قبل از اینکه این قطعه و دیگر قطعه‌های همراه‌ش را اجرا کنم، باید از عوامل سریال «شهرزاد» تشکر کنم که اگر من اینجا هستم به دلیل حضورم در این سریال و خواندن تیتراژهای آن است.

سپس امین بانی با نواختن ساز ملودیکا، قطعه «چه کردی» را با ترانه‌ای که زنده یاد افشین یداللهی سروده است اجرا کرد و بعد از آن از امیر توسلی به عنوان استاد خودش و سازنده قطعه‌های سریال «شهرزاد» تشکر کرد.

قطعه شاد «زیبای تماشایی» با ترانه حسین غیاثی و آهنگسازی امیر توسلی، قطعه بعدی بود که اجرا شد و در ادامه قطعه «بی‌‌تاب» که جدیدترین قطعه‌ای‌ست که این خوانده و هنوز منتشر نشده است، برای اولین بار در اولین کنسرت خود برای طرفداران خود اجرا کرد که یکی از هدیه‌های امین بانی به طرفداران موسیقی خود بود.

سپس بانی خطاب به مخاطبان عنوان کرد: بعضی از قطعه‌ها را نمی‌توانم امشب اجرا کنم به دلیل اینکه مجوز آن‌ها داده نشد و از تمام شما عزیزان عذرخواهی می‌کنم. همین که اینجا هستم و شما را از نزدیک می‌بینم باعث خوشحالی و دلگرمی من است‌. می‌دانم شرایط سختی را داشتید و زحمت کشیدید که آمدید، ممنونم که آرزوی من و مادرم را برآورده کردید تا اولین کنسرتم را اجرا کنم.

وی در ادامه از بیماران تالاسمی تشکر کرد و گفت: من صدای شما هستم و همیشه در کنار شما خواهم بود.

امین بانی خواننده جوان موسیقی پاپ از کودکی با بیماری تالاسمی مبتلا بوده و در مسیر هنری خود فعالیت‌های بسیاری برای ترویج فرهنگ حمایت از این بیماران انجام داده است.

قطعه‌های «دلیل» و «مرغ آمین» در ادامه اجرا شد. «مرغ آمین» از جمله قطعه‌هایی است که به بهانه سریال «شهرزاد» ساخته شده است. در ادامه این خواننده قطعه «دریغ» را که با شعر حکیم عطار نیشابوری و آهنگسازی امیر توسلی است، خواند.

امین بانی در ادامه با طرفداران خود خاطره‌بازی کرد و قطعه «پاییز» را که اولین قطعه‌‌ای بود که با ترانه روزبه بمانی به صورت رسمی توسط او منتشر شده بود اجرا کرد.

سپس قطعه «نشد» از جمله قطعه‌های سریال «شهرزاد» با ترانه حسین غیاثی و با درخواست مخاطبان توسط این خواننده اجرا شد.

قطعه «ماه بی‌هیاهو» هم جزو قطعه‌هایی بود که برای اولین توسط این خواننده برای تماشاگران اجرا شد و این خواننده قول انتشار دو قطعه شاد و عاشقانه خود با نام‌های «بی‌تاب» و «ماه بی‌هیاهو» را که برای اولین بار در کنسرت اجرا کرد، به طرفداران موسیقی خود داد.

آخرین قطعه این کنسرت «نشد» بود که بار دیگر با استقبال و هم‌خوانی تمام حاضران در سالن اجرا شد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است