حمیدرضا پگاه مهمان «گ مثل گپ» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶

حمیدرضا پگاه مهمان «گ مثل گپ» شد

برنامه رادیویی «گ مثل گپ» روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان حمیدرضا پگاه است.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، برنامه رادیویی «گ مثل گپ» با اجرای بهرام ابراهیمی هنرمند سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون روی آنتن رادیو نمایش می رود.

زهره سربازی تهیه کننده برنامه رادیویی «گ مثل گپ» ضمن اعلام این مطلب بیان کرد: این برنامه رادیویی یک گفتگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و روزهای پنج شنبه و جمعه از رادیو نمایش پخش می شود.

وی ادامه داد: این هفته پنج شنبه و جمعه گفتگویی خواهیم داشت با حمیدرضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان، ایشان را با مجموعه تلویزیونی «با من بمان» «آوای باران» و دیگر مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی به خاطر می آورند.

تهیه کننده برنامه رادیویی «گ مثل گپ» تاکید کرد: یکی از اتفاقات جالب در این قسمت از برنامه  آن است که اولین تجربه حمیدرضا پگاه با بهرام ابراهیمی در سریال «ضلع ششم» بوده و این هفته بعد از مدت ها این دو هنرمند در استودیو رادیو نمایش مقابل یکدیگر می نشینند و گفتگوی صمیمانه ای خواهند داشت.

سربازی در پایان اظهار کرد: قرار است در برنامه این هفته «گ مثل گپ» با توجه به حضور حمیدرضا پگاه در برنامه، دیالوگ ها و قسمت های خاطره انگیزی از فیلم های این هنرمند از رادیو نمایش پخش شود.

«گ مثل گپ» به تهیه کنندگی زهره سربازی، نویسندگی مریم توفیقی و لیلا صفری، اجرای بهرام ابراهیمی و هماهنگی اکرم خیرخواه روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

انتهای پیام

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است