عرفان طهماسبی تیتراژ «نجلا» را خواند/ اولین فعالیت فینالیست «عصر جدید» در تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۵

عرفان طهماسبی تیتراژ «نجلا» را خواند/ اولین فعالیت فینالیست «عصر جدید» در تلویزیون

عرفان طهماسبی تیتراژ فصل دوم سریال «نجلا» که در نوروز و ماه رمضان 1401 از شبکه سه پخش می‌شود را می‌خواند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فصل دوم سریال ملودرام «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی به عنوان سریال نوروز ۱۴۰۱⁩ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. پخش این سریال در ۴۰ قسمت از یکم فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

فصل دوم سریال «نجلا» به نویسندگی حسین امیرجهانی در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تصویربرداری شده است و این روزها آخرین مراحل تولید را برای رسیدن به آنتن نوروز ۱۴۰۱ طی می‌کند.

به تازگی عرفان طهماسبی خواننده جوان موسیقی تلفیقی و محلی به عنوان خواننده تیتراژ این سریال معرفی شد. طهماسبی در فصل دوم مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» به مرحله فینال راه پیدا کرده و مقام دوم را کسب کرده بود.

باتوجه به آثاری که این خواننده در برنامه «عصر جدید» اجرا و پس از اتمام این برنامه منتشر کرد، تصور می‌شود که موسیقی تیتراژ این سریال به بافت جغرافیای آن به فضای موسیقی‌های فولک و محلی نزدیک باشد.

قطعه‌های «گلوم گلوم»، «بی وفا»، «ماه موُ»، «تردید»، «شوم تار»، «گل مهتاب» و «مترسک» ازجمله آثاری است که از این خواننده منتشر شده است و برخی از این قطعه‌ها با ترانه و ملودی خود او تولید شده اند.

تیتراژ فصل اول سریال «نجلا» با صدای مهدی یغمایی، آهنگسازی مسعود سخاوت دوست و ترانه مهران حسینی منتشر شده بود.

در سریال «نجلا ۲» بازیگرانی چون حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌ دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌ فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و با هنرمندی هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان به ایفای نقش پرداخته اند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000