تمجید حسام محمودی از بازی هوتن شکیبا / می‌خواهم شبیه چخوف باشم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱

تمجید حسام محمودی از بازی هوتن شکیبا / می‌خواهم شبیه چخوف باشم

حسام محمودی بازیگر می گوید دوست دارد نقش های متفاوتی را بازی کند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، حسام محمودی در گفتگو با ماهنامه صبا درباره شناخته شدن یک بازیگر با نقش هایی که ایفا کرده است، توضیح داد: این‌که همواره یک بازیگر را با بازی مشخصی در بازیگری بشناسند، بد نیست اما سلیقه من نیست. حتی برای من خیلی جذاب نیست که مخاطبان فقط مرا به اسم بشناسند و نقش‌هایم به‌سختی یادشان بیاید.

وی ادامه داد: من ترجیح می‌دهم شبیه میخاییل چخوف باشم که از نمایشی به نمایش دیگر تفاوت داشته است به‌ طوری که دوستان صمیمی‌اش او را نمی‌شناختند. یکی از دوستان من، هوتن شکیبا در نمایشی نقشی را بازی کرد که اگر ما بروشور نمایش را نمی‌دیدیم اصلا نمی‌توانستیم حدس بزنیم که این بازیگر، هوتن شکیباست. این یعنی هوتن شکیبا کاملا از خودش بیرون رفته و شخصیتی شده که آن را بازی کرده است و این مورد پسند من هم هست و سعی نمی‌کنم که خودم را در نقش، در ویژگی و در شکل بازی تکرار کنم.

محمودی در پایان درباره تاثیرگذاری پول و دستمزد در کار بازیگران بیان کرد: من پای قیمتی که برای ایفای نقشی اعلام می کنم، می‌ایستم و سعی می‌کنم یک مرز عددی را برای خودم نگه دارم و اصلا حاضر نیستم به هر بهایی در هر جایی دیده شوم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است