اسدالله شعبانی دو مجموعه شعر جدید روانه بازار کتاب می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸

اسدالله شعبانی دو مجموعه شعر جدید روانه بازار کتاب می‌کند

اسدالله شعبانی دو مجموعه شعر کودک و بزرگسال را با عنوان «دختر نارنج وترنج» و «زندگی یعنی همین دیگر» را روانه بازار کتاب می کند.

اسدالله شعبانی در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره انتشار تازه ترین آثارش گفت: دو مجموعه کتاب برای کودکان و بزرگسالان آماده چاپ دارم. مجموعه شعری با عنوان «دختر نارنج و ترنج» که بازآفرینی حکایت قدیمی دختر نارنج و ترنج با تصویرسازی مهکامه شعبانی است که به زودی در انتشارات فاطمی به چاپ می رسد و همچنین کتاب شعری را برای بزرگسالان آماده انتشار دارم با عنوان «زندگی یعنی همین دیگر» که این کتاب نیز صفحه آرایی شده و به زودی در نشر توکا به چاپ می رسد.

وی در پایان از تجدید چاپ یکی دیگر از کتاب هایش خبر داد و توضیح داد: کتاب «شکار دست های تو با من» نیز به تازگی چاپ سوم آن به پایان رسیده است و به زودی در نشر توکا به چاپ چهارم خواهد رسید.

از اسدالله شعبانی شاعر، منتقد و کارشناس بازنشسته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تاکنون بیش از ۳۰۰ جلد کتاب در انتشارات مختلف از جمله کانون، مدرسه، امیرکبیر، افق و  توکا منتشر شده‌ است و جوایز بسیاری را از رویدادهای مختلف به خود اختصاص داده است.

وی دارای مدرک درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و «خرمن شعر خردسالان»، «جستاری پیرامون شعر کودک در ایران»، «قصهٔ امشب»، «پولک ماه»، «دختر باغ آرزو»، «پرسه‌های شبانه» از جمله آثار منتشر شده اوست.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است