همچنان فیلم طنز می‌سازم/ نگاه‌های تندرو بیشتر از کرونا به سینما ضربه زد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۱
سید مسعود اطیابی در گفتگو با صبا:

همچنان فیلم طنز می‌سازم/ نگاه‌های تندرو بیشتر از کرونا به سینما ضربه زد

سید مسعود اطیابی درباره ساخت فیلم طنز و اکران فیلم‌های خود صحبت کرد.

سید مسعود اطیابی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فیلمی که در آینده خواهد ساخت، اظهار کرد: کار بعدی من حتما فیلمی طنز خواهد بود و در این راستا چند طرح در دست دارم که در آینده یکی از آن‌ها را جلوی دوربین خواهم برد.

وی در پاسخ به اینکه چرا فیلم جدی تولید نمی‌کند، گفت: دلیلش این است که در حوزه فیلم‌های جدی، آثار بسیاری ساخته شده است که در انتظار اکران هستند و در چنین شرایط و موقعیتی فعلا ترجیح می‌دهم فیلم طنز بسازم.

اطیابی درباره اکران فیلم سینمایی «دینامیت» بیان کرد: این اثر در شرایط کرونایی توانست بیشترین میزان فروش را داشته باشد، البته انتظار ما بیش از این بود ولیکن با وجود پایین نیامدن کف فروش این اثر سینمایی، امیدواریم در نوروز ۱۴۰۱ فیلم سینمایی «دینامیت» در گیشه موفق باشد.

کارگردان «تگزاس» درباره اکران فیلم «انفرادی» توضیح داد: فعلا برنامه‌ای برای اکران عمومی این فیلم نداریم و باید در سال آینده برنامه‌ریزی انجام شود تا بدانیم بهترین زمان برای روی پرده رفتن این فیلم کی است.

اطیابی در پایان در پاسخ به اینکه کرونا چقدر به آینده سینمای ایران صدمه وارد کرده است؟ تصریح کرد: به نظر من آن اندازه که نگاه‌های تندرو‌ به هنر هفتم ضربه زده‌‌ کرونا این کار را نکرده است، به عنوان مثال به جشنواره چهلم فیلم فجر که اتفاقا رویداد خوبی هم بود، اشاره می‌کنم که با برخوردهای بسیار خصمانه‌ای مواجه شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است