گالری‌گردی در روزهای شلوغ آخر سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴

گالری‌گردی در روزهای شلوغ آخر سال

در گزارش پیش‌رو به معرفی چند نمایشگاه که امروز جمعه 13 اسفندماه افتتاح می‌شوند، پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، امروز جمعه ۱۳ اسفند ماه با نزدیک شدن به روزهای پایان سال ۱۴۰۰ و میان هیاهو و شلوغی‌های پایان اسفندماه می‌توان زمانی را برای بازدید از آثار هنری و یک گالری‌گردی آخر هفته‌ای اختصاص داد.

در گزارش پیش‌رو چند نمایشگاه هنرهای تجسمی معرفی شده است که عصر امروز افتتاح می‌شوند.

«هست شده» عنوان نمایشگاه انفرادی طراحی علیرضا اسپهبد است که امروز جمعه ۱۳ اسفند ماه در گالری این/جا افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۲۳ اسفند ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به گالری این/جا به نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ مراجعه کنند.

نمایشگاه گروهی «نیمه» با کیوریتوری سارا ساسانی از جمعه ۱۳ اسفند تا دوشنبه ۲۳ اسفند در گالری شریف در معرض تماشا قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ به نشانی تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی، کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی درسا اسدی به نام «حمام ماریه» در گالری طراحان آزاد افتتاح شده و تا سه شنبه ۲۴ اسفند ماه برپا است.

این نمایشگاه همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه گروهی «طبیعت بی‌جان» امروز در گالری شوادون خوزستان افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفندماه نیز ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به نشانی خوزستان، شوشتر ، خیابان عبداله بانو، خانه تاریخی مقدم، گالری شوادون مراجعه کنند

«مجموعه‌داری را آغاز کنید» عنوان نمایشگاه گروهی است که امروز در نگارخانه آریا افتتاح شده و تا دوشنبه ۲۳ اسفند ادامه دارد.

این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000