دو قطعه جدید فرزاد فرزین به زودی منتشر می‌شود/ تور کنسرت نوروزی در ترکیه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱

دو قطعه جدید فرزاد فرزین به زودی منتشر می‌شود/ تور کنسرت نوروزی در ترکیه

فرزاد فرزین اولین کنسرت خودش را بعد از دو سال دوری از صحنه در شهر استانبول ترکیه اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، فرزاد فرزدین خواننده موسیقی پاپ و بازیگر از اولین کنسرت خود بعد از دو سال دوری از صحنه خبر داد که این کنسرت در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

کنسرت فرزاد فرزین به همراه الیاس یالچینتاش در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ اجرا می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از تاریخ شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه www.melotik.com برای تهیه بلیت این کنسرت اقدام کنند.

فرزاد فرزین همچنین از چند اتفاق دیگر در آینده خبر داد که می‌توان به برگزاری تور کنسرت‌های داخل کشور و خارج از کشور اشاره کرد که هنوز مشخص نیست این خواننده قبل از کنسرت ترکیه در تهران اجرا خواهد کرد یا خیر.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین از انتشار دو قطعه جدید به نام‌های «نقاب» و «نگی که نگفتم» خبر داد؛ قطعه «نقاب» با همراهی خواننده ترکیه‌ای الیاس یالچینتاش که ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ منتشر می‌شود و قطعه «نگی که نگفتم» به عنوان هدیه نوروزی به طرفداران خود که قبل از سال جدید منتشر خواهد شد.

فرزاد فرزین به تازگی در چهارمین جایزه ادبی افشین یداللهی در بخش «یک خاطره از امروز» به همراه سیامک عباسی از سمت هیات داوران جایزه به پاس زحمات او در حوزه موسیقی پاپ و توجه به ترانه و شعر در آثارش تقدیر شد.

اجرای کنسرت خواننده‌های موسیقی پاپ در شهرهای ترکیه همزمان با برگزاری کنسرت‌های داخلی در چند ماه گذشته رونق گرفته است و خواننده‌هایی مانند بابک جهانبخش، بهنام بانی، علیرضا طلیسچی و… به تازگی در ترکیه اجرا کرده‌اند. اما نکته قابل توجه اینکه در همین زمان خواننده های لس آنجلسی هم در ترکیه کنسرت های نوروزی دارند.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است