توماج دانش‌بهزادی در فیلمی بین‌المللی بازی کرد/ اکران «بهار است» در ارمنستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۵۳
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

توماج دانش‌بهزادی در فیلمی بین‌المللی بازی کرد/ اکران «بهار است» در ارمنستان

توماج دانش بهزادی بازیگر فیلم «بهار است» محصول کشور ارمنستان درباره نقش خود در این اثر سخن گفت.

توماج دانش‌بهزادی بازیگر فیلم سینمایی «بهار است» به نویسندگی و کارگردانی رومان موشقییان که در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه در ارمنستان اکران شد درباره نقش خود در این فیلم عنوان کرد: فیلم سینمایی «بهار است» درباره جنگ ارمنستان و آذربایجان است و موضوع این فیلم نشان می دهد که جنگ چگونه باعث می شود مهم ترین مسائل انسانی که عشق و خانواده است از بین برود.

بازیگر فیلم سینمایی «پاکول» اظهار کرد: کارگردان در پرداختن به دو مقوله عشق و دفاع از وطن به شکلی عمل کرده که شعارزده نباشد. بالاخره وقتی کشوری در خطر است جوانانش با وجود تمام عشق و احساساتی که دارند برای دفاع از خاکشان می جنگند.

بازیگر فیلم «نگاه خیره» مطرح کرد: قرار گرفتن دو موضوع عشق و وظیفه در مقابل وطن هم سوژه خیلی خوبی بود که من را برای حضور در این اثر سینمایی ترغیب کرد.

بازیگر مستند سینمایی «خط باریک قرمز» بیان کرد: فیلم سینمایی «بهار است» کاملا بین المللی است و من تنها بازیگر ایرانی کار بودم که خود این فضا برای من جذاب و در عین حال سخت بود.

این بازیگر و کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: در «بهار است» نقش منفی و البته سختی داشتم و به سه زبان روسی، ارمنی و آذری صحبت می کردم.

او ادامه داد: بازی من در این فیلم سینمایی حدود یک ماه زمان برد که در ارمنستان حضور داشتم و با توجه به اینکه فیلم پروداکشن بزرگی داشت فیلمبرداری کل اثر حدود ۵ الی ۶ ماه طول کشید.

این بازیگردان و بازیگر تئاتر درباره اکران اثر در ارمنستان توضیح داد: روز ۱۰ اسفندماه اکران عموم فیلم با مراسم افتتاحیه ای در ارمنستان آغاز شد و خوشبختانه مخاطبان استقبال خوبی از فیلم داشتند.

توماج دانش بهزادی در پایان گفت: با آغاز اکران عموم «بهار است» در ارمنستان قرار است این فیلم به‌زودی در آمریکا نیز روی پرده برود و به احتمال زیاد با انجام رایزنی های لازم برای ارامنه ایران نیز اکران خواهد شد و در جشنواره های بین المللی نیز مسیر خودش را طی خواهد کرد.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است