«امیدیه» کسب و کار‌های ایرانی را ارزیابی می‌کند/ حمایت از ۹۰ کارآفرین | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۸
مصطفی هیودی در گفتگو با صبا:

«امیدیه» کسب و کار‌های ایرانی را ارزیابی می‌کند/ حمایت از ۹۰ کارآفرین

برنامه «امیدیه» به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای کیا داود اسفندی با هدف حمایت، معرفی و ارزیابی کسب و کار‌های ایرانی از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه تلویزیونی «امیدیه» تازه‌ترین برنامه تولیدی گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی و سردبیری محمدرضا احمد زاده و صادق حجتی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ با اجرای کیا داود اسفندیاری پخش می‌شود.

مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «امیدیه» که برای حمایت از کارآفرینان خلاق تولید می‌شود درباره این ویژگی‌های آن در گفتگو با خبرنگار صبا عنوان کرد: برنامه «امیدیه» در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا و بزرگ تهیه و تولید می‌شود و در این جهت آیتم‌ها و برنامه‌ریزی‌های متفاوتی را در نظر داریم که یکی از اتفاق‌های جالب در این برنامه باتوجه به هدف آن، بررسی شاخصه‌های تست و کیفیت محصولات کارآفرینان مقابل دوربین است.

وی افزود: یکی دیگر از آیتم‌های برنامه «امیدیه» گفتگو با کارشناس است که فرآیند رشد و حرکت یک کارآفرین و مجموعه را نقد و تحلیل می‌کند و نقاط مثبت آن را با پیشنهادهایی تقویت می‌کند و برای نقاط منفی راه حل ارائه می‌کند.

کارگردان برنامه «امیدیه» درباره دیگر آیتم‌های این برنامه توضیح داد: از دیگر آیتم‌های برنامه می‌توان به مستند تولیدی برنامه از کارآفرین و محل کسب و کار آن‌ها و آیتم «کار نشد نداره» که با فضایی طنز با اجرای رضا نظری بازیگر و استندآپ کمدین است، اشاره کرد که سراغ مشاغل کوچک و یا معمول جامعه مانند مکانیکی، نانوایی، نجاری و… می‌رود و به کیفیت کار آن‌ مشاغل و شرایط راه اندازی یک کسب و کار نوپا در حوزه کاری آن‌ها می‌پردازد.

این تهیه کننده درباره زمان پخش این برنامه گفت: برنامه «امیدیه» در ۹۰ قسمت با حضور ۹۰ کارآفرین و کارشناس و با اجرای کیا داود اسفندی از اول اسفند ۱۴۰۰ به منظور معرفی و ارزیابی کسب و کار‌های ایرانی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه با مخاطبان خود همراه می‌شود.

هیودی در پایان بیان کرد: «امیدیه» تا پایان اسفند روی آنتن خواهد بود و از اول فروردین تا پایان تعطیلات نوروزی پخش نمی‌شود و از اول ماه رمضان مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به آنتن شبکه یک بازمی‌گردد.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است