«بازی تاج و تخت» شبکه HBO جوایز امی را درو کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
در مراسم دیشب

«بازی تاج و تخت» شبکه HBO جوایز امی را درو کرد

دیشب و طی مراسمی در لس‌آنجلس کالیفرنیا، شبکه HBO و کمپانی آمازون بیشترین جوایز هفتاد و یکمین دوره مراسم امی را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودری‍پورتر، دیشب یک‌شنبه ۲۲ سپتامبر، هفتادویکمین دوره مراسم جوایز امی به کار خود پایان داد و «بازی تاج و تخت» شبکه HBO با دریافت جایزه بهترین مجموعه در بخش درام و «فلیبگ» کمپانی آمازون با دریافت جایزه بهترین سریال کمدی، بالاترین جوایز مراسم امی را به خود اختصاص دادند.

در بخش تلویزیونی شبکه HBOموفق شد ۹ جایزه شامل جایزه امی بهترین بازیگر مکمل برای پیتر دینکلیج، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» و جایزه بهترین بازیگر مرد برای بیل هیدر برای بازی در مجموعه «بری» را به خود اختصاص دهد.

سریال «چرنوبیل» نیز موفق شد سه جایزه امی بهترین نویسندگیُ، کارگردانی و مینی سریال را از آن خود کند و «هفته پیش امشب» جایزه بهترین شوی شبانه را به ارمغان آورد.

از سوی دیگر کمپانی آمازون موفق شد با «فلیبگ»، ۴ جایزه امی شامل جایزه بهترین مجموعه کمدی، جایزه بهترین بازیگر زن برای فیبی والر-بریج، جایزه بهترین فیلمنامه مجموعه کمدی و جایزه بهترین کارگردانی مجموعه کمدی برای هری برد بیر را به دست آورد.

تونی شالهوب و الکس بورستین نیز جوایز امی بهترین بازیگران مکمل مرد و زن بخش کمدی را برای بازی در سریال «خانم میزل شگفت‌انگیز» کسب کردند.

در نهایت با احتساب جوایز بخش «هنرهای خلاقه» جوایز امی که هفته پیش به برگزیدگان اهدا شد، شبکه HBOبا ۳۴ جایزه در صدر منتخبان این مراسم قرار گرفت و نتفلیکس با ۲۷، آمازون با ۱۵، نشنال جئوگرافیک با ۸، شبکه NBCبا ۷ و سی‌ان‌ان و ‌FX Networksنیز هر کدام با ۵ جایزه امی، رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

هفتاد و یکمین دوره مراسم جوایز امی دیشب در سالن مایکروسافت لس‌آنجلس برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است