تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «پوپک دانا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۴

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «پوپک دانا»

مهلت ارسال آثار به دومین دوره مسابقه کتابخوانی«بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» تا روز جهانی کودک تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، دومین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «بخوانیم، بفهمیم، بگوییم» با عنوان «پوپک دانا» که آبان‌ماه امسال همزمان با بیست و هفتمین هفته کتاب برگزار می‌شود، تا روز ۱۶ مهر همزمان با روز جهانی کودک تمدید شد.

این مسابقه با هدف ترغیب دانش آموزان به مطالعه کتاب در ایام تعطیلات تابستان، تاکید برای فهمیدن مطالب کتاب‏ ها و خلاصه کردن آنها، تمرین فن‌بیان و ارائه‌ صحیح و مشارکت خانواده‌ها در تولید محتوا در فضای مجازی، ویژه دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی (۵ تا ۱۲ سال) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند یک جلد کتاب را با سلیقه خود انتخاب کرده، آن‌ را به دقت مطالعه کنند و سپس خلاصه‌ آن کتاب را جلوی دوربین بیان کنند. سپس آن ویدیو را به نشانی اینترنتی poopak.ketab.ir بفرستند.

بر اساس این فرخوان، کتاب انتخاب شده باید غیردرسی بوده و جزو کتاب‌های کمک‌درسی نباشد. فیلم ارسالی هم باید به‌صورت یک ویدیوی کوتاهِ حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای با صدا و تصویر واضح باشد، ویدیو می‌تواند با موبایل ضبط شده باشد.

به موجب تمدید در مهلت ارسال آثار، متقاضیان شرکت در مسابقه تا ۱۶ مهر فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی poopak.ketab.ir آثار خود را در قالب‌های اعلام‌شده، ارائه و با تکمیل فرم مربوطه، در این مسابقه شرکت کنند.

بر اساس فراخوان، جوایزی به عنوان بخش ویژه برای کسانی درنظر گرفته شده که کتاب‏‌هایی با موضوعات ساخت و تولید، مفاهیم اقتصادی و محیط زیست انتخاب کرده باشند. همچنین از بین آثار ارسالی، ۱۱۴ نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی می‌شوند که به ۱۰ نفر برگزیده نهایی، تندیس، لوح و جایزه نقدی و به ۱۰۰ نفر منتخب شایسته تقدیر نیز لوح و جایزه نقدی اهدا می‌شود. همچنین، به ۴ یاریگر؛ والدین و مربیانی که نقش زیادی در جذب شرکت کننده در این مسابقه داشته باشند، لوح و جایزه نقدی داده می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است