ارایه مشاوره حقوقی رایگان به شهروندان در فرهنگسراهای تهران

به گزارش خبرگزاری صبا، آیین امضای تفاهمنامه بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری با حضور سعید اوحدی رییس، محمود حمیدی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست و حامد طراحی رییس مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری سازمان فرهنگی هنری و حمیدرضا محمدی رییس کانون بسیج وکلای دادگستری در سازمان فرهنگی هنری برگزار شد.

سعید اوحدی امضای تفاهمنامه با کانون بسیج وکلای دادگستری را اقدام موثری دانست و گفت: این تفاهم‌نامه نباید در حد نوشته باقی بماند. این فرصت خوبی است تا با ظرفیت‌هایی که در مراکز فرهنگی هنری این سازمان وجود دارد مسایل مربوط به حقوق کاربردی را در قالب کلاس‌های آموزشی برای مخاطبان به صورت رایگان برگزار کنیم. همچنین می‌توان میزهای مشاوره حقوقی در فرهنگسراها برپا و از طریق آن به شهروندان خدمات مشاوره حقوقی ارایه کرد.

برگزاری کلاس‌های حقوقی کاربردی، خدمات مشاوره حقوقی برای مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری، در اختیار قراردادن فضای مناسب برای مدیریت متمرکز خدمات حقوقی، اموزشی و مشاوره‌ای، تولید محتوای آموزشی نکات کاربردی حقوقی و ارائه آن در قالب‌های مختلف مانند بیلبورد، کاتالوگ، کتابچه و… از دیگر زمینه‌های همکاری و مشارکت بین این دو نهاد است.

در پایان این نشست، تفاهمنامه همکاری بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و کانون بسیج وکلای دادگستری به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/