دانلود فیلم و سریال خارجی ۲۰۲۲ با دوبله فارسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷

دانلود فیلم و سریال خارجی ۲۰۲۲ با دوبله فارسی

فیلم های خارجی با فوجی از استقبال و بینندگان با سلیقه های ژانری و بازیگری مختلفی که دارند نیازمند یک طبقه بندی جامع و ارائه لینک های بررسی شده می باشد.

 

به گزارش واحد بازرگانی صبا، هنوز سال ۲۰۲۱ تمام نشده بود و آثاری از همان سال در حال پخش بود که میزان سرچ بیننده ها برای یافتن جدیدترین آثار سال بعد حتی کاوشگران و خزنده ها را نیز غافلگیر کرد. این حجم از پیگیری نشان از اهمیت بالای آثار خارجی دارد و باید با یک برنامه ریزی دقیق به نظم فیلم ها را در اختیار مخاطبان قرار داد. بسیار دیده شده که برخی رسانه با شتاب زدگی آثار جدید را منتشر می کنند و با پسوندهای دوبله فارسی یا زیرنویس فارسی منتشر می کنند آن هم فیلم های ۲۰۲۲ که از حساسیت بالایی برخوردارند. مخاطبان با خوشحالی و ذوق زدگی فراوان اقدام به دانلود می کنند که در نهایت با مصرف حجم بسیار می بینند هیچ دوبله یا زیرنویسی در کار نیست. رسانه نیکی دیلی از آن دست رسانه هایی که این طعم تلخ را چشیده و این مورد را مرتفع نموده است.

معرفی فیلم های جدید ۲۰۲۲

۱- آکوامن ۲

آکوامن و پادشاهی گم شده (Aquaman and the Lost Kingdom) که قسمت دوم آکوامن محسوب می شود با ژانری اکشن و بر پایه ابرقهرمانی ساخت ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی جیمز وان و فیلمنامه آن توسط دیوید جانسون و مک گلدریک نگاشته شده است. این فیلم توسط دی‌سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز ساخته شده است و توزیع آن توسط برادران وارنر پیکچرز خواهد بود. جیسون موموآ، امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن از بازیگران اصلی این فیلم پرطرفدارند. موموآ در طول ساخت فیلم نخست، ایدهه داستانی برای دنباله آکوامن را طرح کرد، اما وان نمی‌ خواست برای ساخت فیلم بعدی عجله کند. او موافقت کرد که بر ساخت دنباله در ژانویه ۲۰۱۹ نظارت کند و یک ماه پس از آن جانسون-مک‌گلدریک برای نوشتن فیلم‌ نامه این فیلم قرار داد بست. انتشار این فیلم به احتمال زیاد در ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اتفاق خواهد افتاد.

۲- طلایی

فیلم سینمایی بلوند یا طلایی (Blonde) با ژانری زندگی نامه ساخت ۲۰۲۲ آمریکا به کارگردانی اندرو دامینیک است. این فیلم بر اساس رمانی از اندرو دامینیک است که زندگی مریلین مونرو ستاره پیشین هالیوود را به تصویر می کشد. بازیگرانی همچون؛ آنا د آرماس، آدرین برودی، بابی کاناوله، جولیان نیکلسون، توبی هاس، سارا پکستون، دیوید وارشوفسکی، خاویر ساموئل، گرت دیلاهانت، اسکوت مک‌نری، لوسی دویتو  در این فیلم بازی می کنند. گفته می شود از تهیه کنندگان این فیلم برد پیت نیز می باشد. این فیلم مهیج با دوبله فارسی در نیکی دیلی بزودی قرار خواهد گرفت.

۳- موربیوس

فیلم سینمایی موربیوس (Morbius) یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ترسناک، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی دنیل اسپینوزا است که توسط دو کمپانی Columbia Pictures و Marvel Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مت سازاما و بورک شارپلس براساس شخصیت مارول کامیکس به نام موربیوس، به رشته تحریر درآورده و بازیگران سرشناسی هم چون جرد لتو، مایکل کیتون، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون در این فیلم حضور دارند.؛ تخستین بار در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی توسط کمپانی Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ جالب است بدانید فیلم موربیوس سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از شرکت سونی محسوب می‌شود؛ پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌ها با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، سونی توسعه یکی از فیلم‌ها بر پایه شخصیت موربیوس را آغاز نمود؛ سازاما و شارپلس تا نوامبر ۲۰۱۷ فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند و جرد لتو و دنیل اسپینوزا نیز در ژوئن سال ۲۰۱۸ به‌ طور رسمی به این پروژه ملحق شدند؛ کار بر روی این فیلم به‌ طور جدی در پایان سال با انتخاب بازیگران بیشتر آغاز شد و مدتی بعد مراحل تولید فیلم در فوریه ۲۰۱۹ در لندن کلید خورد؛ در نهایت تأیید شد که مراحل فیلمبرداری تا ژوئن سال ۲۰۱۹ به پایان رسیده‌ است؛ ابتدا قرار بود این فیلم در جولای سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به‌ دلیل همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ تا ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد؛ این فیلم درباره دکتر موربیوس است که در پی تلاش برای درمان خود از یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌ آشام می‌ شود.

۴- جان ویک ۴

 

فیلم سینمایی جان ویک ۴ یا جان ویک: بخش ۴ (John Wick: Chapter 4) یک فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۳ کشور آمریکا به کارگردانی چاد استاهلسکی است که توسط سه کمپانی Lionsgate و Summit Entertainment و Thunder Road Pictures تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مایکل فینچ و شی هتن براساس شخصیت‌های خلق شده توسط دریک کولستاد به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی چون کیانو ریوز، لارنس فیشبرن، لنس ردیک، دانی ین، رینا ساوایاما، شامیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، اسکات ادکینز، هیرویوکی سانادا، کلنسی براون، ایان مک‌شین در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ این اثر که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ فیلم جان ویک ۴ که دنباله‌ای مستقیم برای فیلم جان ویک ۳: پارابلوم محصول سال ۲۰۱۹ می‌باشد در ابتدا برای اکران در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده بود اما اکران آن به‌دلیل همه‌گیری بیماری کرونا و همچنین تعهدات کیانو ریوز برای فیلم رستاخیزهای ماتریکس به تعویق افتاد؛ فیلمبرداری این فیلم در ۲۸ ژوئن سال ۲۰۲۱ در برلین و پاریس و در طول همه‌گیری بیماری کرونا آغاز شد؛ فیلمبرداری اضافی در ژاپن و شهر نیویورک انجام گرفت و در اکتبر ۲۰۲۱، فیلمبرداری اصلی رسما به پایان رسید.

دانلود فیلم و سریال ۲۰۲۲

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است