خرید اقساطی خودرو / فرنام خودرو

به گزارش واحد بازرگانی صبا، تقاضا برای خرید اقلام متفاوت در روزهای پایانی سال شدت می‌گیرد. در این میان عده زیادی هم هستند که به دنبال بهترین شرایط، برای خرید اقساطی خودرو می‌گردند و دلشان می‌خواهد بعد از مدت‌ها یک ماشین با کیفیت‌تر از قبلی سوار شوند و یا حتی برای نخستین بار صاحب ماشین شوند.

با توجه به محدوده قیمتی خودروهای ایرانی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، طرح‌هایی که در آن‌ها امکان خرید اقساطی ساینا یا خرید اقساطی تیبا 2 وجود داشته باشد، از محبوبیت  بسیار زیادی برخوردار است.

 

اگر شما هم دلتان می‌خواهد سال جدید را با ماشین جدید جشن بگیرید، اما تا امروز هر طور که حساب و کتاب می‌کردید می‌دیدید که سرمایه کافی برای این کار ندارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

آیا امکان خرید اقساطی ساینا و تیبا 2 از کارخانه وجود دارد؟

پیش از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که آیا امکان خرید اقساطی خودروهای ساینا و تیبا دو وجود دارد یا نه، بهتر است به صورت اجمالی دلایلی که باعث می‌شود مردم به دنبال طرح‌هایی برای خرید اقساطی سایپا یا خرید اقساطی تیبا 2 بگردند را نیز بررسی کنیم.

اول از همه باید به قدمت و اعتبار کارخانه خودروساز بپردازیم، یعنی سایپا. این خودروسار که دومین تولیدکننده خودرو در کشورمان است به ارایه محصولاتی با قیمت مناسب و البته خدمات پس از فروش گسترده شهرت دارد.

بنابراین دومین و سومین عامل محبوبیت طرح خرید اقساطی خودروهای سایپا مانند ساینا و تیبا را باید در قیمت اقتصادی و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش گسترده جستجو کرد.

از دیگر عوامل می‌توان به هزینه نگهداری پایین، کیفیت فنی نسبتا مناسب، مصرف سوخت منطقی و  بازار دست دوم پر رونق اشاره کرد.

حال باز می‌گردیم به عنوان این بخش و اینکه آیا میتوان مستقیما از طریق کمپانی سایپا برای خرید اقساطی ساینا یا خرید اقساطی تیبا 2 اقدام کرد یا خیر.

واقعیت این است هیچ طرحی وجود ندارد که برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا عرضه شده باشد و این شرکت‌ها تنها از طریق ثبت نام و با قرعه‌کشی، محصولات خود را عرضه می‌کنند و هیچ خبری از اقساط نیست. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی خودرو از کارخانه را دارید، این درخواست را کنار بگذارید و به دنبال راه‌های دیگر باشید.

البته حق دارید اگر با وجود مراکز لیزینگی غیر مجاز بسیاری که از نیاز مردم سو استفاده و سرمایه آنان را چپاول می‌کنند، بترسید.

اما همیشه موسسات معتبری هم وجود دارند که بشود روی سابقه آن‌ها حساب کرد و یک خرید دلچسب اقساطی را تجربه کرد.

آیا خرید اقساطی خودرو منطقی است؟

در شرایط اقتصادی کشور ما، حتی اگر پول به اندازه چند برابر قیمت خودروی دلخواهتان فراهم باشد، باز هم بهترین راه ماشین‌دار شدن، خرید اقساطی خودرو است.

اقتصاد ما قابل پیش بینی نیست،  بنابراین نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی برای آن داشت. در چنین شرایطی کسی که از توان مالی برخوردار نیست، جز با روش اقساطی نمی‌تواند صاحب ماشین شود و فرد توانمند هم ترجیح میدهد سرمایه خود را در بازارهای مالی که در زمان کوتاه سود زیاد به او می‌دهند سرمایه‌گذاری کند.

این دیدگاه که چون در حال حاضر سرمایه کافی برای خرید یک ماشین خوب داریم پس احتیاجی به طرح خرید اقساطی خودرو نیست، از اساس اشتباه است.

زیرا از دست دادن بخش قابل توجهی از سرمایه آن هم به صورت یک باره برای یک وسیله استهلاک‌پذیر اصلا منطقی نیست.

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

همان قدر که بخش قابل توجهی از مردم ما با جدیت پیگیر بهترین طرح برای خرید اقساطی ساینا و خرید اقساطی تیبا 2 هستند، همان میزان هم سودجویانی در این مسیر قرار دارند. پس هرگز گمان مبرید که خرید اقساطی خودرو پروسه ساده‌ای است، به خصوص اگر ناآشنا به اسامی معتبرترین مجموعه‌های فروش قسطی خودرو باشید.

بنابراین لازم است تا نکاتی را در نظر بگیرید:

بامجموعه‌ای معامله کنید که تنوع محصول خوبی داشته باشد

برخی مجموعه‌ها روش اقساطی را نه تنها برای خرید تمامی خودروهای داخلی اعم از تولیدات ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، پارس خودرو، گروه بهمن و … ارائه می‌دهند، بلکه  حتی محبوب‌ترین خودروهای خارجی را نیز عرضه می‌کنند.

هر چقدر که فروشنده در بازار خودرو شناخته شده و دارای اعتبار و سابقه کیفی بیشتری باشد، تنوع محصولات آن نیز بالاتر است. برخی مجموعه‌های جوان مانند فرنام خودرو اگرچه از نظر قدمت، کم سن و سال به نظر می‌رسند، اما در مدت زمانی بسیار کم، موفق به ثبت ده‌ها معامله بدون نارضایتی شده‌اند.

به طبع، چنین فروشندگانی می‌توانند گزینه‌های متنوعی پیش روی شما بگذارند، چه قصد خرید اقساطی ساینا یا خرید اقساطی تیبا 2 را داشته باشید، چه مترصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی دناپلاس یا دیگنیتی و فیدلیتی باشید.

زمان تحویل خودرو بسیار مهم است

واقعیت این است که اگر شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری و آنی همراه نباشد، ارزش فکر کردن ندارد.

خرید اقساطی خودرو باید با تحویل فوری خودرو همراه باشد و باید فروشنده متعهد بت انجام این مهم شود.

فروشنده باید توان مالی خریدار را لحاظ کند

اگر به دنبال مجموعه‌ای می‌گردید که طرح خرید اقساطی ساینا یا خرید اقساطی تیبا 2 ارائه کند اما با شرایط مالی شما کنار بیاید، پیشنهاد ما فرنام خودرو است.

طرح‌های این مجموعه، این امکان را به شما می‌دهد که نه تنها با هر میزان سرمایه‌ای که دارید صاحب ماشین شوید، بلکه حتی مبلغ اقساط ماهیانه و مدت زمان  بازپرداخت نیز بر اساس توان مالی خودتان تصمیم بگیرید.

مزایای خرید خودرو از فرنام خودرو

فرنام خودرو در کنار شماست تا با بهترین شرایط، پشت فرمان خودرو مورد علاقه‌تان بنشیند. با خرید از این مجموعه از مزایا و خدمات زیر برخوردار خواهید شد:

امکان خرید اقساطی خودروهای تولید داخل، مونتاژی و خارجی

تحویل فوری

ثبت سند به نام خریدار

خرید قسطی خودرو با قیمت واقعی

مشاوره رایگان پیش از خرید

ثبت سند به نام خریدار

امکان خرید خودرو با کم‌ترین پیش پرداخت

تعیین اقساط بلندمدت

عمل به تمامی بندهای درج شده در قرارداد از سوی نویسنده

کلام آخر

برای اطلاع از جزییات طرح‌های خرید اقساطی خودرو و نیز استعلام قیمت روز خودروهای مورد علاقه‌تان برای خرید اقساطی ساینا یا خرید اقساطی تیبا 2 می‌توانید با مراکز فروش فرنام خودرو تماس حاصل نمایید.