دو انتصاب جدید در رسانه ملی

به گزارش خبرنگار «صبا»،محمد شریف‌خانی، معاون فضای مجازی سازمان صداوسیما در حکمی غلامرضا نوری را به سمت قائم مقام معاون فضای مجازی منصوب کرد.در این حکم «نهضت تولید محتوا در فضای مجازی» در تعامل جدی با نمایندگی‌های معاونت در سازمان و توجه به ظرفیت‌های بیرونی به همراه به کارگیری ظرفیت‌های رسانه ملی، به‌عنوان مهم‌ترین مأموریت قائم مقام جدید این معاونت معرفی شده است. وظایفی همچون تولید برند‌های نوین و متکثر رسانه‌ای به‌منظور افزایش ضریب نفوذ و اثرگذاری در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای اخذ بازخورد دقیق و مستمر از کاربران درباره مصرف و اثربخشی فعالیت‌های فضای مجازی سازمان صداوسیما و تشکیل کارگروه هم‌اندیشی جهت سیاستگذاری دقیق و آینده‌پژوهی در حوزه رسانه‌های فضای مجازی، از دیگر موارد تأکید شده در حکم غلامرضا نوری است.

همچنین مهندس برنا فیروزی مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما، در حکمی دکتر نورالله مرادی را به سمت «قائم مقام رئیس حوزه ریاست» منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «با عنایت به لزوم ارتقای فرآیند‌های تصمیم‌گیری و اهمیت آن در رسانه، انتظار دارد ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی و شناسایی استعداد‌های خلاق و جوان، استفاده از نظام برنامه‌ریزی برای حل مسائل و پیشبرد ماموریت‌ها به‌ویژه انتظارات ریاست محترم سازمان، اهتمام جدی صورت پذیرد. همچنین با توجه به نقش مؤثر حوزه ریاست در هماهنگی، انسجام‌بخشی و تسهیل امور سازمان لازم است طراحی و به‌کارگیری نظامات و شیوه‌های نوین به‌منظور پویایی بیشتر ستاد، هدفمندسازی فعالیت‌های جاری و تحقق راهبرد‌های رسانه‌ملی، در دستور کار قرار گیرد.»

فیروزی در ادامه، از تلاش‌ها و خدمات سعید گودرزی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.