بازیگری چیزی جز دیوانگی نیست/ با نقش فریدا در «کوبیسم» زندگی کردم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
جمشید بهادری در گفتگو با صبا:

بازیگری چیزی جز دیوانگی نیست/ با نقش فریدا در «کوبیسم» زندگی کردم

جمشید بهادری بازیگر سینما و تئاتر درباره نقش خود در فیلم سینمایی «کوبیسم» به کارگردانی حامد شایسته توضیح داد.

جمشید بهادری بازیگر فیلم سینمایی «کوبیسم» به کارگردانی حامد شایسته که اکنون در نوبت اکران در سینماهای هنر و تجربه است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره موضوع این فیلم عنوان کرد: «کوبیسم» درباره نقاشی به نام فریداست که تمام مدل های نقاشی خود را با آزار و اذیت از بین می برد.

او افزود: این فیلم سینمایی تا قسمتی برگرفته از زندگی فریداست که با ذهنیت حامد شایسته نویسنده و کارگردان کار تلفیق شده است.

بازیگر نمایش «هیچکس جیمی نمیشه» بیان کرد: پیش تولید فیلم سینمایی «کوبیسم» حدود ۶ ماه زمان برد و پس از آن در طول سی و دو روز کار در لوکیشن هایی در تهران، کردان کرج و بخشی در استودیو در حکیمیه جلوی دوربین رفت.

بازیگر فیلم سینمایی «کوبیسم» مطرح کرد: اولین چالشی که باعث پذیرفتن نقش بود خاص و متفاوت بودن شخصیت فریدا بود. فریدا دردی را از کودکی همراه دارد تا جایی که در بزرگسالی این درد به سرحد جنون می رسد.

این بازیگر تئاتر و سینما خاطرنشان کرد: من با فریدا زندگی کردم با او نقاشی کشیدم، گریه کردم، خندیدم و با او آدم کشتم.

جمشید بهاری در پایان گفت: بازیگری چیزی جز دیوانگی نیست، بخش بزرگی از زندگی هنری من با کار «کوبیسم» و ایفای نقش فریدا گره خورده است که امیدوارم در زمان اکران نیز موفق باشد و مخاطبان از آن استقبال کنند.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است