جدیدترین خبرها از پروژه «سه کام حبس»/ پایان فیلمبرداری تا یک هفته دیگر

ساسان سالور تهیه کننده «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور درباره آخرین وضعیت تولید این فیلم به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: فیلمبرداری «سه کام حبس» تا یک هفته دیگر ادامه دارد و با پایان فیلمبرداری سراغ تدوین می رویم.

وی با اشاره به اینکه فیلم تدوین همزمان نشده است درباره آهنگسازی این اثر توضیح داد: درباره آهنگساز هم چند گزینه در ذهن داریم ولی با هیچ کسی صحبت نشده و به انتخاب نهایی نرسیده ایم.

این تهیه کننده سینما با تاکید بر اینکه «سه کام حبس» به دلیل حال و هوای آن موسیقی متفاوتی می طلبد، گفت: از نظر من مساله موسیقی و صدا در سینما امری جدی است و به فیلم روح می دهد لذا درباره موسیقی این فیلم نیز با دقت تصمیم گیری میکنیم.

سالور اضافه کرد: منتظر این هستیم که یک نسخه راف کات داشته باشیم که بر اساس آن آهنگساز بتواند حال و هوای فیلم را بهتر درک کند.

تهیه کننده «سه کام حبس» درباره فیلمبرداری این فیلم توسط مسعود سلامی نیز توضیح داد: سلامی فیلمبرداری متفاوت و باخلاقیت است و در اینجا نیز کاری متفاوت عرضه کرده است.

وی درباره حضور فیلم در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر در بهمن ماه نیز گفت: کیفیت فیلم برای ما مهم ترین مساله است و اگر مساله زمان به کیفیت فیلم لطمه نزند به جشنواره خواهیم رفت.

سالور در پایان درباره کارهای جدیدی که می خواهد تهیه کنندگی کند، تصریح کرد: چند فیلمنامه برای بررسی به دستم رسیده است ولی درباره هیچ کدام تصمیم نگرفته ام. البته بین این فیلمنامه کار فیلم اولی ندارم.

محسن تنابنده و پری‌ناز ایزدیار نقش های اصلی این فیلم را بازی می کنند.

سامان سالور آخرین بار سال ۹۲ فیلم «تمشک» را ساخت.

سامان سالور آخرین‌بار در سال ۹۲ فیلم «تمشک» را ساخت. «ساکنین سرزمین سکوت»، «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین»، «ترانه تنهایی تهران»، «آمین خواهیم گفت» و «سیزده ۵۹» از دیگر ساخته‌های این کارگردان است.

انتهای پیام/