نمایش فیلم‌های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰

نمایش فیلم‌های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین

آکادمی فیلم و هنر بروکلین فیلم سینمایی «جنایت بی دقت» و سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری را به نمایش می گذارد.

به گزارش صبا، فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» در کنار سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری طی سه روز در نیویورک به نمایش درخواهند آمد و این کارگردان جمعه ششم اسفند و شنبه هفتم اسفند در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران این فیلم ها شرکت خواهد کرد.

«ماهی و گربه»، «اشکان،‌ انگشتر مبارک و چند داستان دیگر» و «هجوم» در این آکادمی به نمایش درمی‌آیند.

آکادمی فیلم و هنر بروکلین مرکزی است با قدمتی صد و پنجاه ساله که به دلیل معرفی و تمرکز بر آثار نوآور و مدرن مشهور است در برنامه این ماه آکادمی هنر بروکلین، نمایش فیلم‌هایی مثل «ماشین مرا بران»، «مادران موازی»، «بدترین آدم دنیا» و «پیتزای شیرین» آخرین ساخته پل توماس اندرسون در کنار مرور بر آثار شهرام مکری به چشم می‌خورد.

آکادمی فیلم و هنر بروکلین در بخشی از معرفی مکری آورده است: «شهرام مکری فیلمساز ایرانی بیش از یک دهه است که درام‌ها و تریلرهای جذابی را در سینمای ایران ساخته است. فیلم‌های او که به‌ دلیل فرم‌های بصری پیچیده و تقاطع‌های زمانی نامتعارفش شناخته می‌شود تجربه‌های جدی با حس شوخ‌طبعی  و احساسی شگفت‌انگیز برای کار با قراردادهای ژانرهای آمریکایی است.»

آکادمی فیلم و هنر بروکلین اولین نمایش جدیدترین فیلم مکری را در نیویورک ارایه می‌دهد و در ادامه نوشته است: «فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» جعبه معمایی اسرارآمیز با ترکیبی از عباس کیارستمی و کریس مارکر است این مجموعه همچنین شامل نمایش سه اثر قبلی مکری از جمله «ماهی و گربه» برنده جایزه ونیز است.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است