رمان «باغ کیانوش» به چاپ هفتم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲

رمان «باغ کیانوش» به چاپ هفتم رسید

رمان «باغ کیانوش» نوشته‌ علی‌اصغر عزتی‌پاک برای بار هفتم از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باز نشر شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رمان «باغ کیانوش» نوشته‌ علی‌اصغر عزتی‌پاک برای بار هفتم از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باز نشر شد.

این کتاب اولین بار در قالب طرح «رمان نوجوان امروز» سال ۱۳۸۹ به چاپ رسید و تاکنون ۳۷ هزار نسخه از این اثر روانه‌ بازار نشر شده است.

خلاصه‌ داستان رمان «باغ کیانوش» از این قرار است که کیانوش مردی خسیس است که باغ بسیار بزرگی در یکی از روستاهای اطراف همدان دارد. روز عروسی پسر کیانوش، عباس و حمزه که مدت‌ها در انتظار چنین روزی هستند برای این‌ که دلی از عزا در بیاورند به باغ کیانوش می‌روند. در این میان، سالار دوست عباس و حمزه که از ماجرا خبر دارد کیانوش را در جریان می‌گذارد. کیانوش برای تنبیه عباس و حمزه به آرامی وارد باغ می‌شود و آن‌ها را تنبیه می‌کند و در همین موقع هواپیمای عراقی که برای بمباران شهر همدان وارد کشور شده است در آسمان پدیدار می‌شود. هواپیما سقوط می‌کند و خلبان با چتر نجات، میان شاخه‌های درختی در باغ گیر می‌افتد، کیانوش برای نجات خلبان اقدام می‌کند و….

این رمان ویژه گروه سنی «ه» ( دوره اول و دوم متوسطه) با قیمت ۱۰هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ‌ هفتم رسیده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است