کارم را با بازیگری شروع کردم ولی ۲۰ سال است مجری‌ام/ سال آینده فیلم سینمایی تهیه می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۳
باربد بابایی در گفتگو با صبا:

کارم را با بازیگری شروع کردم ولی ۲۰ سال است مجری‌ام/ سال آینده فیلم سینمایی تهیه می‌کنم

باربد بابایی درباره بازی در سریال «خودخواسته» گفت و خبر داد که سال آینده یک فیلم سینمایی تهیه می‌کند.
باربد بابایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره فعالیت‌های هنری اخیر خود اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول ضبط برنامه «زوجی نو» هستم که کارگردانی این برنامه را محمد پورصباغی برعهده دارد و این برنامه روزهای سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
او درباره سریال «خودخواسته» چنین توضیح داد: پخش این مجموعه به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی سعید سالار زهی و امیرحسین طالبی کاشانی از ۲۳ بهمن در شبکه یک سیما آغاز شده است. این اثر یک مجموعه ۳۰ قسمتی است که تا انتهای اسفند پخش آن ادامه خواهد داشت.
این مجری تلویزیون با بیان اینکه پخش سریال طنز از شبکه یک اقدامی شایسته است، گفت: سال‌هاست که برنامه‌ها به لحاظ محتوایی در شبکه‌های سیما تقسیم‌بندی شده بودند و در همین راستا کمتر از شبکه یک کار طنز پخش می‌شد اما این سریال برخلاف سنت همیشه عمل کرد؛ اتفاقی که من از آن به نیکی یاد می‌کنم چون معتقدم تنوع موضوع باعث جذابیت خواهد شد. همچنین در شرایط فعلی نیاز به شادی برای همه شبکه‌ها امری ضروری‌ست تا مردم کمی از بار مشکلات‌شان به واسطه این تولیدات کاسته شود.
مجری برنامه «شب کوک» در پاسخ به این پرسش که آیا می‌خواهد روی بازیگری توجه ویژه‌تری داشته باشد، گفت: من کارم را با بازیگری آغاز کردم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ۲۰ سال را توأمان معطوف به اجرا کردم، البته در این سال‌ها همیشه پیشنهادهای بازی برای من وجود داشته است اما عمده کارها آثاری نبودند که مرا راضی به حضور در آن‌ها کند. درضمن تصمیم دارم سال آینده خود یک اثر سینمایی را تهیه کنم.
او در پایان تاکید کرد: وقتی علیرضا بذرافشان کارگردان «خودخواسته» پیشنهاد بازی داد در این سریال را به من داد، تصمیم گرفتم آن را بپذیرم، زیرا او یکی از فیلمسازان خبره و با سواد است. همچنین جدا از کارگردان، کیفیت‌ نقش در این مجموعه به گونه‌ای بود که نمی‌شد به آن جواب رد داد.
سریال «خودخواسته» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی سعید سالار زهی و امیرحسین طالبی کاشانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که از شنبه ۲۳ بهمن هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می‌شود.
عوامل تولید این سریال عبارتند از مدیر برنامه ریزی امید همتی فراز، دستیار اول کارگردان امیر حسین کهکشان، مدیر تولید بیژن محرمی و وحید مرادی، مدیر فیلمبرداری میلاد پرتوی، مدیرصدابرداری اشکان پورتاجی، صدابردار دوم بابک نیازی، تصویربردار دوم آرش خلاق دوست، طراح صحنه امین جهانی، طراح لباس زهره سلطانی، طراح گریم امید گلزاده،‌ تدوین عباس سالارزهی، منشی صحنه الناز کوتی، دستیار کارگردان علیرضا شفیعی، مدیر تدارکات محمد رسول ابراهیم پور، عکاس اسرافیل قاسمی.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است