«هیس، آنها اینجا هستند» تا ۱۳ اسفند مهمان سالن مشایخی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۱

«هیس، آنها اینجا هستند» تا ۱۳ اسفند مهمان سالن مشایخی

نمایش «هیس، آنها اینجا هستند» در سالن جمشید مشایخی روی صحنه رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «هیس، آنها اینجا هستند» به نویسندگی مجید بدیع زاده و کارگردانی محمد نادری دره‌کتی تا ۱۳ اسفند ماه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن جمشید مشایخی روی صحنه می رود.

نمایش «هیس، آنها اینجا هستند» یک تئاتر اکسپرسیونیستی، رئالیستی است و با سیزده بازیگر روی صحنه می‌رود.

«هیس، آنها اینجا هستند» درباره ناملایمات جامعه و تنش هایی که امروزه در تمام جوامع دیده می‌شود و به صورت ویژه داستان یک گروه تئاتری است که با وجود درگیری ها و مشکلاتی که برای برای اجرا دارند و اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ می دهد باز به اجرا می پردازند.

پریسا کدخدایی، علی قربانی، سهیلا اسماعیلی، مصطفی فرهادی، سما جهاندار، نازنین امینی، زهرا رهبری، افسانه غوغایی، رزا راستی، سارا عسگری، رهاورد عسکری ،روژان کیانی و مجید بدیع‌ زاده در این نمایش ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از بازیگردان: مجید بدیع زاده، طراح حرکت: سارینا شاد، تهیه کنندگان: محمد نادری، شهرزاد بهشتی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رحمان صمدرضا، دستیاران کارگردان: محمدرضا میرزایی، مهدی مظاهری و با تشکر از آیدا عشقی، منشی صحنه: سمانه کیانی، طراح صحنه: حسین نیکزادفر، دستیار طراح صحنه: محمد شیرانی، مدیر صحنه: محمد سجاد محوری، دستیاران صحنه: امیرحسین کریمی، پارسا درویش.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است