«موغام» با جدیدترین قطعاتش کنسرت می‌دهد/ تدارک آلبوم پاییزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳

«موغام» با جدیدترین قطعاتش کنسرت می‌دهد/ تدارک آلبوم پاییزی

گروه «موغام» با تدارک قطعات جدید اوایل زمستان در تهران و تبریز به صحنه می‌رود.

ناصر عطاپور خواننده و سرپرست گروه موسیقی «موغام» در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم و قرار است اوایل زمستان در تهران و تبریز به صحنه رویم که به همین منظور در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

وی افزود: در این کنسرت ها قطعاتی برای مخاطبان اجرا می‌شود که تا به حال در هیچ‌کدام از کنسرت‌های گروه «موغام» اجرا نشده است.

این خواننده درباره قطعات این کنسرت ها خاطرنشان کرد: بخشی از کنسرت نیز به اجرای قطعات خاطره‌انگیز اختصاص دارد و قرار است به‌صورت گلچین قطعاتی از آلبوم‌های قبلی گروه «موغام» را برای مخاطبان اجرا کنیم.

سرپرست گروه «موغام» تاکید کرد: نام بعضی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود «آق لادم»، «پریشان حال»، «تصنیف صلح»، «ماه نیسی»، «امواج» و… است.

عطاپور درباره نوازندگانی که در این کنسرت حضور دارند، گفت: در این کنسرت جلال حمیدی «بالابان»، رضا نباهت «نقاره»، یاشار جوادپور «کمانچه» و… از اعضا و نوازندگان هستند.

این خواننده در پایان گفت: همچنین آلبومی در دست انتشار داریم که این اثر در مراحل میکس و مسترینگ قرار دارد و تا اواخر پاییز در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است