۵ نکته مهم قبل از درخواست خودروبر

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اصولا برای اجرای صحیح هر اقدامی، بهتر است به نکات و توصیه‌های ارائه شده در آن خصوص توجه کنیم تا بهترین نتیجه را دریافت نماییم . در مورد درخواست خودروبر نیز نکاتی وجود دارد که توصیه می‌شود برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، آنها را رعایت کنید. در ادامه این مقاله به این نکات می‌پردازیم.

با توجه به حساسیت‌های موجود در بحث حمل خودرو‌، هم از جهت احتمال بروز خسارات مالی و جانی، هم از جهت صرف هزینه و زمان، بهتر است قبل از درخواست خودروبر به یک سری نکات دقت نمایید. رعایت این نکات در کنار آرامش خیال و ایجاد رضایت در شما، موجب صرفه‌جویی در هزینه و زمان نیز خواهد شد. پس با یدک کش قزوین رشت همراه باشید.

نکته اول: حفظ خونسردی و بررسی موقعیت

اگر در جاده یا اتوبان خودرو شما دچار نقص فنی یا حادثه شد، اولین اقدام حفظ خونسردی خود است. سعی کنید خیلی آهسته و با احتیاط خودرو را به شانه خاکی و محل مناسب برای توقف هدایت کنید. از علائم هشدار دهنده برای آگاهی سایر رانندگان از موقعیت خود استفاده نمایید. موقعیت مکانی و مشکل پیش آمده را بررسی نمایید تا بتوانید یک شرح مختصر از مشکل موجود برای اپراتور امداد خودرو داشته باشید. بسیار مهم است که بتوانید موقعیت مکانی خود و مشکل ایجاد شده را به درستی و خیلی واضح اعلام نمایید. زیرا باعث می‌شود که اولا تیم امدادرسانی سریع‌تر به شما ملحق شوند و ثانیا با توجه به مشکل ایجاد شده، تجهیزات مناسب‌ به همراه داشته باشند.

نکته دوم: تماس با نزدیکترین مرکز حمل خودرو

با توجه به اینکه جاده‌ها و اتوبان‌ها به دلیل تردد بالای انواع خودرو، بسیار پرخطر هستند، بهتر است در کمترین زمان ممکن خودرو معیوب یا حادثه دیده را به مکان امنی منتقل کنید. بنابراین خیلی سریع موقعیت‌یابی کرده و با توجه به مکانی که حضور دارید با نزدیکترین خودروبر تماس بگیرید. به عنوان مثال امداد خودرو قزوین رشت تمامی جاده‌های مواصلاتی استان قزوین و رشت را تحت پوشش دارد و اگر در این محدوده خودرو شما دچار مشکل شده باشد به راحتی می‌توانید با شماره 09121827490 تماس بگیرید و دریافت خدمات نمایید.

نکته سوم: دریافت خدمات از مراکز معتبر و حرفه‌ای

در نکته قبلی گفته شد با نزدیکترین امداد خودرو تماس گرفته شود اما این مورد نباید موجب شود تا از مراکز نامعتبر خدمات دریافت نمایید. دریافت خدمات از مراکز غیر حرفه‌ای نه تنها موجب افزایش خسارت می‌شود، بلکه هزینه و زمان شما نیز به هدر خواهد رفت. بنابراین قبل از درخواست خدمات حتما رزومه کاری و خدمات مجموعه را بررسی نمایید. برای بررسی رزومه و خدمات، بهترین گزینه بررسی سایت شرکت ارائه دهنده خدمات حمل خودرو است. مثلا شما می‌توانید برای بررسی خدمات و رزومه ما به عنوان یک شرکت معتبر در حوزه حمل ماشین، وارد سایت امداد خودرو قزوین رشت شده و به راحتی رزومه ما را بررسی نمایید. اصولا تمامی شرکت‌های حمل خودرو مجاز و معتبر، تحت نظارت سازمان حمل و نقل بوده و براساس نرخ تعیین شده از طرف این سازمان ارائه خدمات می‌کنند. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید نرخ اعلام شده منصفانه و مورد تایید خواهد بود.

نکته چهارم: بررسی گواهینامه راننده و درخواست بیمه نامه و بارنامه معتبر برای حمل خودرو

گواهینامه ویژه حمل خودرو

در صورتی که نیاز به حمل خودرو به مکان دیگر وجود داشته باشد، دقت کنید قبل از اجازه حمل خودرو، حتما گواهینامه راننده خودروبر را چک نمایید که ویژه حمل خودرو باشد. تمامی رانندگان خودروبر باید نسبت به دریافت این گواهینامه اقدام کرده باشند و یکی از اصول و قوانین اولیه در حوزه حمل خودرو می‌باشد. همانطور که رانندگان خودروهای سواری نیازمند گذراندن دوره‌های تعیین شده از سوی راهنمایی و رانندگی هستند، رانندگان خودروبر نیز ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی مشخصی خواهند بود. چه بسا اهمیت این موضوع برای این دسته از رانندگان بیشتر خواهد بود. تمامی رانندگان خودروبر رشت به عنوان یک مجموعه معتبر در حوزه حمل خودرو، دارای گواهینامه ویژه حمل خودرو می‌باشند. بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید از این مجموعه دریافت خدمات نمایید.

بیمه نامه ویژه حمل خودرو

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت قبل از حمل اتومبیل، درخواست بیمه نامه معتبر حمل خودرو است. براساس این بیمه نامه اگر در بازه زمانی بارگیری تا تخلیه خودرو، هرگونه خسارتی برای خودرو در حال حمل ایجاد شود، شرکت بیمه گذار ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود. با وجود اینکه یک خودروبر حرفه ای درصد بروز خسارت را به صفر می‌رساند، اما همیشه حوادث غیر قابل پیش بینی ممکن است موجب بروز خسارت شود. بنابراین بهتر است جانب احتیاط رعایت شود. ارائه بیمه نامه نشانه تعهد و تجربه شرکت‌های حمل خودرو محسوب می‌شود. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

بارنامه ویژه حمل خودرو

صدور بارنامه یکی دیگر از اصول حمل خودرو محسوب می‌شود. در بارنامه اطلاعاتی مانند اطلاعات هویتی مالک خودرو، سفارش دهنده و تحویل گیرنده خودرو درج خواهد شد. در بارنامه آدرس دقیق محل بارگیری و تخلیه مشخص خواهد شد و مشخصات و اطلاعات خودرو درج می‌شود. با توجه به اطلاعات درج شده بسیاری از مشکلات حمل غیرقانونی خودرو حل خواهد شد و مطمئن خواهید بود خودرو به مکان مورد نظر شما حمل و به شخص مورد نظر شما  تحویل داده خواهد شد.

خودروبر رشت با توجه به 25 سال سابقه خدمت‌رسانی در سطح جاده‌های استان قزوین و رشت‌، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر برای حمل خودرو را جزو اصول اولیه خود قرار داده است و از کادری مجرب و دوره دیده که همگی دارای گواهینامه ویژه حمل خودرو هستند بهره برده است. بنابراین گزینه مناسبی برای درخواست خدمات حمل خودرو خواهد بود.

نکته 5: دریافت مشاوره برای دریافت خدمات مناسب

با توجه به نوع خودرو و فاصله مبدا و مقصد بارگیری، گاهی مواقع نیاز به خودروبر است و در برخی موارد نیز یدک کش نیز مناسب خواهد بود. اما چطور تشخیص دهیم که باید یدک کش درخواست دهیم یا خودروبر؟ اگر فاصله مبدا و مقصد زیاد است یا شدت آسیب وارد شده به خودرو به حدی است که امکان اتصال خودرو به یدک کش وجود ندارد، بهتر است از یدک کش استفاده نکنید، چون ممکن است باعث ایجاد خسارت بیشتر شود. در این شرایط بهتر است از خودروبر استفاده کرده و خودرو در طول مسیر بطور کامل سوار خودروبر شده و ثابت و بی‌حرکت باشد. اگر خودرو شما صفر یا لوکس است باز هم پیشنهاد می‌کنیم از خودروبر استفاده کنید.

بنابراین با توجه به توضیحاتی که داده شد، بهتر است حتما مشاوره بگیرید تا با توجه به مسیر و شرایط خودرو و سایر آیتم‌های تاثیر گذار در شیوه خدمات، بهترین خدمات را دریافت نمایید تا از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری شود.

تمامی مواردی که گفته شد از مهم‌ترین نکاتی است که قبل از حمل خودرو باید درنظر داشته باشید. اگر نیاز به مشاوره داشتید حتما با خودروبر قزوین با شماره 09121827490 تماس بگیرید.