کابینت انزو بهترین انتخاب برای آشپرخانه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۹

کابینت انزو بهترین انتخاب برای آشپرخانه

کمپانی انزو می‌تواند الگویی کاربردی و بسیار موفق برای تولید کنندگان کابینت در تمامی نقاط به خصوص ایران باشد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، کمپانی انزو  تنها یک تولید کننده‌ کابینت نیست بلکه در ابتدا فعالیت هایی در حوزه ی دکوراسیون، نور پردازی و حتی تولید مبلمان داشت که از مهم ترین تولیدات این کمپانی می‌توان به انواع درب‌های چوبی، کابینت‌های آشپزخانه و همچنین میز و صندلی نیز اشاره کرد اما به علت نوآوری و کیفیت در تولید کابینت‌های آشپزخانه توانست در ردیف بهترین تولید کنندگان کابینت آشپزخانه مطرح شود.

در حقیقت کمپانی انزو می‌تواند الگویی کاربردی و بسیار موفق برای تولید کنندگان کابینت در تمامی نقاط به خصوص ایران باشد و با اینکه شرکت های بسیاری در حوزه ی طراحی و تولید کابینت های کلاسیک در حال فعالیت هستند، به دلایل متعددی همچون به روز نبودن مدل ها، دستمزد بالا و… اغلب پس از مدتی از این حوزه کنار می روند و موفق به رقابت نخواهند بود. با این حال مجموعه های بسیاری توانسته اند در ایران با تولید تخصصی کابینت ENZO رضایت مشتریان را جلب کرده و تبدیل به نامی آشنا در این حوزه شوند.

انواع کابینت انزو

طرح و فرم ظاهری کابینت های انزو شباهت بسیاری به یکدیگر دارد که متناسب با انتخاب کارفرما می تواند طرح انتخابی ساده یا شلوغ باشد. البته اصلی ترین تفاوت آن ها نوع روکش و نوع ابزار به کار برده شده در فرم دهی درب ها و نما می باشد. بنابراین انواع کابینت انزو را می توان مطابق با نوع روکش به دسته های کابینت با روکش وکیوم و کابینت رنگ شده تقسیم بندی نمود که در زیر به توضیح بیش تر آن ها پرداخته ایم:

کابینت انزو پولیشی

به علت کیفیت و زیبایی بیشتر ترکیب رنگ و پولیش، این نوع محبوبیت بسیار بالایی دارد که پولیش به صورت ترکیبی و همراه با رنگ های پلی استر و پلی اورتان کاربرد دارد.

مزایای کابینت انزو پولیشی:

سطح شفاف و درخشان

امکان ترمیم آسان با پولیش در صورت ایجاد خط و خش

پایداری بالای رنگ در مقابل اشعه UV

کابینت انزو با رنگ پلی اورتان مات یا براق

مقاومت بالای رنگ پلی اورتان در مقابل رطوبت و تابش آفتاب در کنار قدرت چسبندگی بالا و خشک شدن سریع موجب استفاده ی گسترده از آن شده است. همچنین لازم به ذکر است که کابینت هایی که رنگ پلی اورتان براق دارند در مقایسه با کابینت های پولیشی از نظر قیمتی کمی ارزان تر بوده و تقریباً می توان گفت شفافیت و درخشندگی آن مانند کابینت های پولیشی است با این تفاوت که استفاده از رنگ پلی اورتان فوق براق کیفیت و زیبایی بیشتری دارد.

مزایای کابینت انزو با رنگ پلی اورتان:

قیمت مناسب تر در مقایسه با کابینت پولیشی

کیفیت و ماندگاری بالا

مقاومت بالا تر در برابر خط و خش

کابینت انزو با رنگ پلی استر یا نیم پلی استر

رنگ پلی استر که معمولاً شفاف و غلیظ است در دو دسته ی مات و براق شناخته می شود به دو گروه مات و براق دسته بندی می شود و در برابر تغییراتی همچون رطوبت، تابش آفتاب و خط و خش نسبتاً مقاوم می باشد. همچنین لازم به ذکر است که هزینه ی تمام شده ی کابینت با رنگ پلی استر و پلی اورتان نسبتاً به هم نزدیک است با این تفاوت سرعت اجرای رنگ پلی اورتان بالا تر می باشد.

مزایا کابینت انزو با رنگ پلی استر:

بسیار صیقلی و براق

مقاوم و ضد خش

دارای تنوع رنگی

ویژگی های کابینت انزو

در بالا به ذکر و بررسی انواع کابینت های Enzo پرداختیم و در ادامه به ذکر ویژگی های کلی این سبک کابینت می پردازیم:

دارای سبک نئو کلاسیک، تلفیقی نوین از معماری مدرن و کلاسیک

دارای یونیت یا بدنه ی ام دی اف

دارای درب های ام دی اف خام با ضخامت های گوناگون ( CNC کاری شده )

دارای یراق بلوم یا فانتونی

دارای رنگ پلی اورتان، پلی استر یا نیم پلی استر

دارای ورقه های ام دی اف با ضخامت ۲۵ میلی متری

 مزایای کابینت انزو

این نوع کابینت که از نظر ظاهری به کابینت هایگلاس شباهت بسیاری دارد، می تواند در جذاب کردن فضای آشپزخانه ی شما تاثیرات بسیاری داشته باشد که در زیر به برخی از مزایای انتخاب کابینت Enzo پرداخته ایم:

استحکام بسیار بالا ( به ویژه نوع پولیشی )

مقاومت بالا در برابر رطوبت ( به علت به کارگیری روکش پی وی سی ضد آب یا رنگ پولیش )

سطح براق و درخشان آن

بزرگ تر نشان دادن فضای آشپرخانه ( با انتخاب رنگ سفید )

طول عمر بالای ۲۰ سال

مقاومت بالا در برابر حرارت ( به ویژه کابینت های پلی اورتان )

  معایب کابینت انزو

کابینت های انزو همانند بسیاری از مدل های دیگر با اینکه مزایای بسیاری دارند، دارای معایب متعددی نیز هستند که از آن ها به عنوان معایب کابینت های ممبران نیز یاد می شود:

وابستگی زیبایی و کیفیت کابینت به مهارت سازنده: نقش سازنده در انواع دیگر کابینت کم تر بوده در حالی که در ساخت کابینت های انزو مهارت کابینت ساز نقش تعیین کننده ای دارد.

نیاز به مراقبت های ویژه: به دلیل آسیب پذیر بودن نسبت به ضربه یا اجسام تیز خیلی زود خش می گیرند.

آسان نبودن تعمیر: به این دلیل که امکان پیدا کردن مشابه طرح و رنگ دقیق به آسانی ممکن نیست.

قیمت کابینت انزو + عوامل تاثیر گذار بر آن

به طور کلی می‌توان گفت که قیمت کابینت انزو به کیفیت ساخت و رنگ آن وابستگی دارد که البته موارد موثر دیگری نیز وجود دارد که به آن ها اشاره نموده ایم:

حجم پروژه

تعداد ستون و سر ستون

نحوه ی طراحی: ساده یا پر کار بودن طرح

کیفیت یراق مصرفی: به کارگیری یراق آلات ایرانی یا خارجی

کیفیت رنگ مصرفی: به کارگیری رنگ ایرانی یا رنگ خارجی

نوع رنگ آمیزی: مکانیزه ( با ماشین آلات پیشرفته ) یا دستی

نوع رنگ مصرفی: پلی اورتان سوپر براق، پلی اورتان پولیشی، پلی استر براق و پلی استر پولیشی

لیست قیمت کابینت انزو سالانه و با توجه به تورم تغییر می کند، برای اطلاع از قیمت هر متر کابینت بهتر است از مجموعه های مختلف استعلام قیمت بگیرید و با یک دیگر مقایسه کنید تا بتوانید قبل از خرید تصمیم درست و به صرفه بگیرید

قیمت کابینت چوبی بالا تر است یا انزو؟

قیمت کابینت انزو با روکش رنگ در مقایسه با قیمت کابینت چوبی پایین تر می باشد که دلایل متعددی دارد و از جمله دلایل می توان به جنس کابینت انزو که کاملاً از ام دی اف بوده و جنس کابینت کلاسیک که معمولا از چوب یا ترکیبی از چوب و ام دی اف است، اشاره نمود. البته نوع رنگ مصرفی و… نیز می‌تواند در قیمت تاثیر گذار باشد.

 خرید کابینت انزو در تهران

انتخاب یک مجموعه‌ی مطمعن که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت کار شناخته شده باشد یکی از مهم ترین مسائل به شمار می رود که مجموعه‌ی کابینت لند با بیش از ۱۵ سال سابقه ی درخشان و به کارگیری متخصصان این حوزه توانسته است به نامی آشنا در زمینه ی طراحی و عرضه ی انواع کابینت آشپزخانه به ویژه انزو تبدیل شود که امکان بازدید، مشاوره رایگان و ارائه ی طرح پیشنهادی نیز از دلایل محبوبیت این مجموعه می‌باشد، شما می‌توانید جهت خرید کابینت انزو در تهران و سفارش ساخت انواع کابینت آشپزخانه  همین حالا با کابینت لند تماس گرفته و آشپزخانه‌ی رویایی خود را به واقعیت مبدل کنید.

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است