تماشاخانه انتظامی میزبان «دراماتورژ» و «با ریتم برف پاک کن» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰

تماشاخانه انتظامی میزبان «دراماتورژ» و «با ریتم برف پاک کن»

نمایش‌های «دراماتورژ» با طراحی و کارگردانی محمد نژاد و «با ریتم برف پاک کن» با طراحی و کارگردانی محمد زیکساری از یکم اسفند ۱۴۰۰ در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌روند.

به گزارش صبا به به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «دراماتورژ» نوشته سهند خیرآبادی با طراحی و کارگردانی محمد نژاد از یکم اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «هر دوئلی یه بازنده داره. ولی این‌جا فرق داره، بازی برد برده… زن و مردی که می‌خواهند بازیگر، نویسنده و کارگردان نمایش باشند. اما…»

امیر قالیچی، مجری طرح این نمایش است.

دلارام ترکی و محمد نژاد در این اثر ایفای نقش می‌کنند و مجتبی پیرزاده نیز راویتگر این نمایش است.

دیگر عوامل نمایش «دراماتورژ» عبارتند از طراحان نور: رهی علی بالایی و فرشاد نصیری، طراح لباس: نیکناز احمدزاده، طراح گرافیک: حسین اناری، مشاور طراح صحنه: میلاد ابراهیمی، عکاس: نرگس ذاکری، مشاوران پروژه: حسین مهرزاد- محمد برزویی وحسین اناری، مدیراجرا: مهدی مختاری، دستیار کارگردان و منشی صحنه: نازنین علیزاده، مدیران صحنه: دانیال بیرانوند و پارسا اسماعیلی.

نمایش «با ریتم برف پاک کن» نوشته میلاد اخگر و با طراحی، کارگردانی و بازی محمد زیگساری از یکم اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه استاد انتظامی میزبان علاقه‌مندان هنرهای نمایشی خواهد بود.

نمایش «با ریتم برف پاک کن» داستان و خاطرات رمانتیک و و عاشقانه یک نوازنده دهه پنجاه است که از وقایع تلخ و شیرین و رویدادهای خودش سخن می‌راند و ارتباط آن‌ها را در بستری از نوستالژی موسیقی دهه پنجاه بیان می‌کند. او ضمن بازگو کردن خاطرات خود مخاطب را با موسیقی آن روزگار نیز آشنا می‌کند.

وحید سلیمی‌ به عنوان برنامه‌ریز، فرنوش نادرپور در گروه کارگردانی، صادق شاملو به عنوان طراح پوستر و رضا جنگی نیز در طراحی تیزر، نمایش «با ریتم برف پاک کن» را همراهی می‌کنند.

نمایش «با ریتم برف پاک کن» و  نمایش «دراماتورژ» از یکم تا ۲۴ اسفند هر روز (به جز شنبه‌ها) اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است