شکایت خانواده فیلمبردار کشته‌شده از الک بالدوین/ اتهام جنایت به بالدوین وارد شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۵

شکایت خانواده فیلمبردار کشته‌شده از الک بالدوین/ اتهام جنایت به بالدوین وارد شد

خانواده هالینا هاتچینز فیلمبردار کشته شده فیلم «زنگار» از الک بالدوین عامل قتل این فیلمبردار شکایت کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، خانواده هالینا هاتچینز فیلمبردار فقید فیلم «زنگار» روز سه‌شنبه ۱۵ فوریه علیه الک بالدوین و دیگر دست اندرکاران فیلم «زنگار» شکایت کردند و مدعی شدند که رفتار بی‌ملاحظه و فاقد حس مسئولیت و همینطور کاهش هزینه‌های فیلم موجب مرگ هالینا هاتچینز شده است.

هاتچینز در روز ۲۱ اکتبر هنگام آماده شدن برای صحنه ای در مزرعه بونانزا کریک در نزدیکی شهر سانتافه ایالت نیومکزیکو هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

الک بالدوین ستاره آن فیلم کسی بود که به هاتچینز شلیک کرده بود. اگرچه بالدوین بعدها گفت که او ماشه را نکشیده است. در آن حادثه جوئل سوزا کارگردان فیلم نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

برایان پانیش وکیل خانواده هاتچینز در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به همسر این فیلمبردار گفت: او همسر خود را که عشق زندگی اش بود و پسرش یک مادر را از دست داد و این اتفاق هرگز نباید رخ می داد.

در این شکایت، خانواده هاتچینز ادعا می کنند بالدوین قوانین متعدد حمل ایمن سلاح گرم را نقض کرده است. این شکایت همچنین اعلام می کند که بالدوین با بی مسئولیتی از یک سلاح مرگبار شلیک کرده است که این کار در ایالت نیومکزیکو یک جرم جنایی به حساب می آید.

الک بالدوین گفته است که انتظار ندارد برای این پرونده با اتهامات جنایی روبرو شود، اگرچه دادستان محلی از رد این موضوع خودداری کرده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است