مخالف ترویج هرگونه موازین غیرشرعی در آثار نمایشی هستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۰
یادداشتی به قلم داوود بیدل؛

مخالف ترویج هرگونه موازین غیرشرعی در آثار نمایشی هستم

داود بیدل کارگردان فیلم سینمایی «نمور» در پاسخ به اظهارات نویسنده فیلمنامه در نشست خبری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، نوشین معراجی نویسنده فیلم سینمایی «نمور» در نشست خبری این فیلم که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، عنوان کرد: «وقتی دو نفر همدیگر را دوست دارند، عشقی که بین‌شان وجود داشته، آنقدر حرمت دارد که حتی بدون صیغه هم نامزد باشند، بچه‌ای که از آن‌ها به دنیا می‌آید، به‌نظر من حلال‌زاده است!»

داوود بیدل کارگردان فیلم سینمایی «نمور» در واکنش به این سخنان و ویدیوی این سخنان یادداشتی نوشت.

یادداشت داوود بیدل به شرح زیر است:

«ضمن عرض تبریک به برگزیدگان جشنواره و خداقوت به مسئولان و برگزارکنندگان برای سینمای ارزشمند کشورمان آینده ای درخشان و امیدآفرین آرزو می کنم.

و اما بعد…

به تازگی ویدیویی درشبکه های اجتماعی از اظهار نظر کاملا شخصی نویسنده فیلم سینمایی «نمور» درباره حلال و حرام بودن روابط زن و مرد پخش شده است که لازم دانستم تا توضیح کوتاهی اینباره بدهم.

نخست اینکه اظهار نظر خانم نویسنده هر چه که بود کاملا شخصی بوده و هیچ ربطی به فیلم سینمایی «نمور» ندارد.

لازم به ذکر است که پروانه نمایش دایمی فیلم توسط شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی که بسیار به موارد ترویج کننده ی ضد اخلاقی و ضد خانواده و اجتماعی حساس هستند صادر شده است پس فیلم مشکلی از نظر موازین شرعی ندارد. شیطنت پخش کننده ویدیو است که مشخصا با هدف تخریب انجام شده است.

دوم اینکه اعلام می کنم خط قرمز اینجانب موازین دینی می باشد و مخالف ترویج هر گونه موارد ضد شرعی و ضد اخلاقی در آثار نمایشی هستم.

این بدان معنی نیست که به موضوعات ملتهب اجتماعی نزدیک نخواهم شد بلکه نسبت به شناساندن خطرات نو ظهور و ضد فرهنگی همواره تلاش خواهم کرد.

سرباز کوچک فرهنگی کشور

داود بیدل»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است