فیلم محبوب کاربران توییتر در مراسم اسکار معرفی می‌شود/ رای گیری آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۷

فیلم محبوب کاربران توییتر در مراسم اسکار معرفی می‌شود/ رای گیری آغاز شد

کاربران توییتر از روز دوشنبه 14 فوریه می توانند با استفاده از یک هشتگ فیلم مورد علاقه شان را انتخاب کنند و نام فیلم برگزیده نیز در شب اسکار معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، اعضای آکادمی تنها کسانی نخواهند بود که پیش از مراسم اسکار دوره نود و چهارم به فیلم های مورد علاقه خود رای می دهند.

کاربران توییتر از روز دوشنبه ۱۴ فوریه می توانند با استفاده از هشتگ OscarsFanFavorite# به فیلم های مورد علاقه خود که در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآمده اند، صرف نظر از آنکه فیلم ها نامزد اسکار شده باشند یا نه، رای دهند.

فیلمی که تا روز ۳ مارس بیشترین آرای طرفداران را دریافت کند، در مراسم اسکار در شب ۲۷ مارس معرفی می شود.

همینطور قرار است سه کاربر توییتر که از تاریخ ۱۴ فوریه تا ۳ مارس رای داده اند، انتخاب شوند تا به همراه مهمان های خود بدون هیچ هزینه ای در دوره آینده اسکار در سال ۲۰۲۳ به عنوان اهدا کننده جایزه به لس آنجلس  سفر کنند.

مریل جانسون، معاون بازاریابی دیجیتال آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در بیانیه ای اعلام کرد آکادمی از همکاری با توییتر هیجان‌زده است.

اگرچه فیلم مورد علاقه طرفداران، که توسط کاربران توییتر انتخاب می شود در میان جوایز رسمی اسکار به شمار نخواهد آمد با این حال به طرفداران مشتاق، این فرصت را می دهد تا نظرات خود را در مورد بهترین فیلم های سال ۲۰۲۱ بررسی کنند، به خصوص اگر آن آثار نامزدی اسکار را به دست نیاورده باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است