جلد چهارم مجموعه داستان سیامک گلشیری منتشر شد/ نبرد «یاران پادشاه» با شاه‌سلیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
معرفی کتاب؛

جلد چهارم مجموعه داستان سیامک گلشیری منتشر شد/ نبرد «یاران پادشاه» با شاه‌سلیم 

رمان «یاران پادشاه» نوشته‌ سیامک گلشیری به همت نشر افق منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، کتاب «یاران پادشاه»  چهارمین جلد از مجموعه رمان گورشاه و نوشته‌ سیامک گلشیری به همت نشر افق به چاپ رسید.

سیامک گلشیری یکی از نویسندگان ادبیات نوجوان در ایران است که تاکنون بیست رمان و چند مجموعه داستان از او منتشر شده است و آثارش جوایز متعددی را نیز از آن خود کرده‌اند.

در توضیح این رمان آمده است: «این کتاب‌ها بارها نامزد جوایز مختلف ادبی شده‌اند. رمان «جنگل ابر» از مجموعه‌ رمان‌های پنج‌گانه‌ «خون‌آشام» گلشیری در فهرست کلاغ سفید کتابخانه‌ بین‌المللی نسل جوان مونیخ (۲۰۱۴) جای گرفته است. او این بار نیز در کتاب یاران پادشاه – گورشاه ۴ همانند مجموعه رمان پرطرفدار «خون‌آشام»، در ژانر «وحشت» و «فانتزی» داستانی جذاب را برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های ترسناک، در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.»

در خلاصه رمان «یاران پادشاه» می‌خوانیم: «یاران پادشاه عازم نبرد با شاه‌سلیم می‌شوند. اما طولی نمی‌کشد که خبر می‌رسد سپاه گورشاه، که سرزمین‌ها بسیاری را تصرف کرده، چیزی تا قصر فاصله ندارند. اکنون خسرو چاره‌ای ندارد جز اینکه همراه چندتن از یاران پادشاه عازم جیزه‌ ارواح شار شود تا از سمن‌پری کمک بخواهد.»

از مجموعه رمان «گورشاه» پیش‌تر کتاب‌های «دختران گمشده»، «به سوی قلمرو شاه یوناس» و «طلسم فرشته مرگ» منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

اکنون رمان «یاران پادشاه» در ۲۴۸ صفحه با قیمت ۷۰ هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است