محمدحسین روهنده در اولین اجلاس جهانی گردشگری شرکت می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰

محمدحسین روهنده در اولین اجلاس جهانی گردشگری شرکت می‌کند

محمدحسین روهنده عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولین اجلاس جهانی گردشگری جوانان شرکت می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدحسین روهنده یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اولین اجلاس جهانی گردشگری که قرار است از ۶ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ برابر با ۲۷ ژوئن تا ۳ ژوئیه در سورنتوی ایتالیا برگزار شود، شرکت می کند.

اولین اجلاس جهانی گردشگری، کودکان و جوانان را از گوشه گوشه جهان گردهم می‌آورد و به آن‌ها امکاناتی می‌دهد تا چشم‌انداز و انتظارهای خود را برای این برنامه مبادله کنند.

در راستای تعهد سازمان جهانی گردشگری UNWTO به توانمندسازی جوانان شرکت‌کنندگان این امکان را خواهند داشت تا با رهبران دنیای سیاست و تجارت ارتباط برقرار کرده و این ارتباط‌ها را به بخشی از فرآیند تصمیم‌گیری خود تبدیل کنند.

محمدحسین روهنده عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و تارا قهرمانی به نمایندگی از ایران در این اجلاس حضور دارند.

زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان جهانی گردشگری در وبیناری که به همین منظور برگزار شد ضمن خوشامدگویی به اولین شرکت‌کنندگان تاکید کرد گردشگری فرصت مناسبی برای جوانان در شهر و روستاها در هر زمینه آموزشی و از هر نقطه جهان است.

ماسیمو گاراوگلیا وزیر گردشگری ایتالیا نیز در این وبینار بیان کرد: جوانان می‌توانند نقش مهمی در عبور از بحران پیش روی صنعت گردشگری داشته باشند.

او ادر پایان گفت: جوانان همچنین می‌توانند عامل موثری در بهبود و تغییر باشند و نقش پیشرو را در گذار به گردشگری پایدار ایفا کنند زیرا ما می‌خواهیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر بسیار ضروری است. همه ما مشتاقانه منتظر استقبال از شما در سورنتو هستیم.

سفیر UNWTO و ستاره فوتبال دیدیه دروگبا از شرکت‌کنندگان جوان برای گردشگری مسئولانه استقبال و آن‌ها را تشویق کرد تا قهرمانان آینده گردشگری باشند.

اولین اجلاس جهانی گردشگری شامل چندین وبینار خواهد بود که طی آن شرکت‌کنندگان در مورد گردشگری و پایداری آن، فرهنگ و غذا، نوآوری و اقدامات اقلیمی و سایر موضوعات تبادل نظر خواهند کرد.

آژانس ملی گردشگری ایتالیا ENIT و منطقه کامپانیا برای حمایت از اجرای اولین دوره اجلاس جهانی گردشگری جوانان با این وزارتخانه متحد شدند.

سهامداران خصوصی از جمله مرکز تحقیقات اقتصاد جهانی گردشگری و موسسه آموزش عالی بلا ویستا، نیز اهمیت این اجلاس را به رسمیت شناخته و روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

حضور محمدحسین روهنده به همت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل روابط عمومی و امور بین‌‎الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است