میزبانی جشنواره جهانی «سانتا باربارا» از یک فیلم ایرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸

میزبانی جشنواره جهانی «سانتا باربارا» از یک فیلم ایرانی

فیلم بلند «در نبود کارگردان» به کارگردانی آروند دشت آرای پس از حضور در جشنواره بوسان و فیلادلفیا به سانتا باربارا رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، اولین ساخته بلند آروند دشت آرای با نام «در نبود کارگردان» به تهیه‌کنندگی حسین اکبری و نوشته نغمه ثمینی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی خاورمیانه فستیوال جهانی «سانتا باربارا» با دیگر آثار حاضر در این جشنواره به رقابت می‌پردازد.

جشنواره فیلم سانتا باربارا Santa Barbaraدر سال ۱۹۸۶ آغاز به کار کرد. محله سانتا باربارا در ایالت کالیفرنیای آمریکا هر ساله میزبان برگزاری این جشنواره بین المللی را بر عهده دارد. در این جشنواره فیلم هایی با ژانرهای تخیلی، مستند و انیمیشن به رقابت گذاشته می شوند. هدف از این رقابت به نمایش گذاشتن استعدادهای هنری فیلمسازان خلاق در مقیاس جهانی و پرورش آنها در ژانرهای متفاوت است.

در خلاصه داستان «در نبود کارگردان» آمده است: «درباره کارگردان تئاتری است که سعی دارد تا با تماس‌های ویدیویی تمرین یک نمایش را شکل دهد.»

«در نبود کارگردان» به صورت تک پلان فیلمبرداری شده است.

مارین ون هولک، آروند دشت آرای، آزاده میرزایی، طاهره هزاوه، دیبا خاتمی، میثم میرزایی، میثم نوروزی، ساناز باقری، رومینا دواچی، امین یزدانی نژاد، نرگس سعیدی نژاد، کیوان جدیری در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا از ۲ تا ۱۲ مارس برابر با ۱۱ تا ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است