اعلام برنامه نمایش آنلاین ۶ فیلم‌تئاتر دیگر از کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶

اعلام برنامه نمایش آنلاین ۶ فیلم‌تئاتر دیگر از کانون

6 فیلم‌تئاتر کانون در هفته ششم ویژه‌ برنامه «50 فیلم تئاتر در 50 روز» اینترنتی اکران می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ۶ فیلم‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته ششم ویژه‌برنامه «۵۰ فیلم تئاتر در ۵۰ روز» از سوی مرکز تئاتر کانون به صورت اینترنتی اکران می‌شود.

«کارآگاه ۲»، «یه روز و دو فصل و هدیه کوچولو»، «پیرمرد و ببر»، «حکایت مرد کوهستان»، «شبان یلدا» و «میهمان غار» از روز ۲۳ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ در پایگاه اینترنتی کانون به نشانیcinema.kpf.ir  به صورت آنلاین به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم‌تئاتر «کارآگاه ۲» تولید سال ۱۳۶۶ به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب‌پور درباره خانواده یکی از دانش‌آموزان مدرسه مهربانی است که به پسرشان وعده داده‌اند در صورتی که شاگرد اول شود دوچرخه‌ای به او هدیه دهند. پسرک در نمره‌های همشاگردی‌ها دست می‌برد تا به جایزه وعده داده شده برسد. مدیر مدرسه کشف راز ماجرای نمرات دانش‌آموزن را به «کارآگاه۲» واگذار می‌کند. این فیلم تئاتر روز ۲۳ بهمن اکران رایگان می‌شود.

فیلم تئاتر «یه روز و دو فصل و هدیه کوچولو»، تولید سال ۱۳۹۸ به نویسندگی نوشین سیفی و رامین کهن و کارگردانی رامین کهن، روایت دو نمایش در یک نمایش است. روایت اول درباره قصه ننه سرما و عمو نوروز است که به این داستان به صورت عاشقانه پرداخته شده است. روایت دوم با عنوان هدیه‌ کوچولو قصه‌ موجودی به نام کوچولو است که می‌خواهد برای تولد مادرش، بهترین هدیه را بیاورد. او برای بدست آوردن هدیه راهی سفر می‌شود. این نمایش روز ۲۴ بهمن اکران آنلاین رایگان خواهد داشت.

در روز ۲۵ بهمن، فیلم‌تئاتر «پیرمرد و ببر» به نویسندگی علی خاکبازان و کارگردانی حسن دادشکر از تولیدات سال ۱۳۹۵ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون درباره ببری است که هر از چندگاه به اهالی و احشام یک روستا حمله می‌کند و به آنها آسیب می‌رساند. روزی ببر از سوی اهالی گرفتار و در قفس نگهداری می‌شود. در همین هنگام عاقل مردی جهاندیده ببر را در قفس می‌بیند و به خاطر التماس، ناله و گریه ببر او را از قفس رها می‌کند. اما…

فیلم‌تئاتر «حکایت مرد کوهستان»، تولید سال ۱۳۹۲ به نویسندگی محمدحسین ناصربخت و کارگردانی افسانه زمانی روز ۲۶ بهمن اکران خواهد شد. این نمایش به جشنی که در روستایی در دامنه کوه البرز برپاست، می‌پردازد. مرشد به مناسبت جشن نقل آرش کمانگیر را آغاز می‌کند. آرش نوجوان روستایی در میانه‌ نقل به یاد می‌آورد که گله‌اش را از کوهستان برنگردانده است. شب در راه است و آرش به سرعت راهی کوهستان می‌شود که…

فیلم‌تئاتر «شبان یلدا» تولید سال ۱۳۹۰ به نویسندگی کامیار محبی و کارگردانی نگار میرفخرایی درباره زن و شوهر ماهیگیری است که با گل‌آلود شدن رودخانه دچار مشکل می‌شوند و سختی و فقر به آنها رو می‌آورد. در شب یلدا زن با پری ملاقات می‌کند و آرزو می‌کند به هر چیزی که دست بزند طلا شود. این فیلم‌تئاتر ۲۷ بهمن اکران رایگان خواهد شد.

در آخرین روز از هفته پیش رو، فیلم تئاتر «میهمان غار» تولید سال ۱۳۹۱ به نویسندگی فروغ افشاریان‌زاده و علی‌اکبرحلیمی و کارگردانی علی‌اکبر حلیمی در روز ۲۹ بهمن اکران می‌شود. داستان این فیلم‌تئاتر در غار «ثور» نزدیک شهر مکه اتفاق می‌افتد. عنکبوت‌ها و کبوتری که در ورودی غار لانه دارند با خفاشی سیاه که قصد بیرون کردن آنها را از غار دارد، درگیر هستند. آنها خبردار می‌شوند که پیامبر خدا حضرت محمد(ص) از شر دشمنان پنهانی قصد سفر و هجرت به شهر مدینه را دارند و ایشان در میانه راه تصمیم گرفتند در غار ثور پنهان شوند. تا اینکه…

این فیلم‌تئاترها به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در پایگاه این مرکز به نشانی cinema.kpf.ir برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود و مخاطبان می‌توانند هر روز یک فیلم‌تئاتر را تماشا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/299/513/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/683/755/500
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500