درآمد ماهی ۲۰ میلیون با کار در شرکت پیچ و رولپلاک نما با جهان فرود و میهن راپل

به گزارش واحد بازرگانی صبا، شرکت جهان فرود و میهن راپل از معتبر ترین شرکت هایی هستند که با آموزش کار در ارتفاع و راپل شما را به متخصصی تبدیل می کنند تا بتوانید به راحتی ماهانه 20 میلیون تومان از پیچ و رولپلاک نما درآمد داشته باشید. فعالیت ها و کار هایی که در ارتفاع انجام می ‌شوند ممکن است برای افراد خطر داشته باشند، اما در صورتی که افراد آموزش دیده باشند و مهارت های لازم را برای کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نما به دست آورند، می توانند به راحتی از این راه درآمد زیادی کسب کنند.

در کار در ارتفاع برای این که افراد در ارتفاع های مختلف قرار بگیرند و بتوانند به بخش های مختلف ساختمان دسترسی پیدا کنند، می ‌توانند از راپل و طناب استفاده نمایند که برای این کار لازم است ایمنی را رعایت و مهارت های لازم را کسب کرده باشند. شرکت های مختلف بسیاری که در زمینه کار در ارتفاع فعال هستند، جوانان بسیار زیادی را جذب نموده و یک فرصت شغلی پردرامد و هیجان انگیز را برای آن ها به ارمغان آورده اند. شرکت های معتبر با برگزار کردن دوره های آموزشی و دادن مدرک به افراد می ‌توانند به استخدام جوانان در این زمینه کمک نمایند.

پیچ و رولپلاک نما در ساختمان

نمای ساختمان همواره یکی از بخش های مهم ساختمان بوده که به آن توجه ویژه ای می شود چراکه نمای ساختمان نه تنها زیبایی بیرونی ساختمان را به نمایش می گذارد، بلکه طول عمر و سالم بودن آن نیز اهمیت بسیاری دارد چراکه ممکن است سقوط بخش هایی از نما برای افراد خطرساز باشد.

امروزه به منظور بالا بردن طول عمر نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک نما استفاده می شود که افراد متخصص راپل کار با استفاده از طناب های محکم و استوار این کار را با کم ترین هزینه برای افراد انجام می دهند و می توانند از این راه درآمدی خوبی را برای خود کسب نمایند. شایان ذکر است که طناب جایگزین داربست می شود و همین موضوع می توانند زمان اتمام پروژه را کاهش دهد و از هزینه هایی که برای نصب داربست به افراد تحمیل می شود جلوگیری نماید.

 کسب درآمد با کار در ارتفاع و راپل

همانطور که گفته شد کار در ارتفاع یک شغل پردرآمد در کشور محسوب می شود که توانسته جوانان زیادی را به سمت خود بکشاند. برای انجام کار پیچ و رولپلاک نما علاوه بر اینکه لازم است دوره ‌های تخصصی را بگذرانید و مهارت های لازم را کسب کنید، لازم است که بتوانید بر ترس خود از ارتفاع نیز غلبه نمایید. در نگاه اول این که افراد همزمان در هوا معلق باشند و کار انجام دهند دشوار به نظر می ‌رسد، اما این دیدگاه فقط برای افرادی است که مبتدی هستند و آموزش ندیده اند، به همین دلیل ممکن است جان چنین افرادی هنگام کار به خطر بیفتد اما با کسب گواهی معتبر و گذراندن دوره های حرفه ای افراد به راحتی می ‌توانند در شرکت‌ های بزرگی که امروزه در زمینه کار در ارتفاع فعال هستند استخدام شوند و بتوانند برای خود درآمد های میلیونی کسب نمایند.

یکی از مهم ترین مسائلی که باید هنگام کار در ارتفاع برای پیچ و رولپلاک نما به آن توجه کنید این است که فعالیت فیزیکی و ورزش انجام دهید تا بتوانید بدن خود را قوی نموده و بنیه جسمانی خود را بالا ببرید تا هنگامی که در هوا معلق هستید بدون هیچ مشکلی کار خود را انجام دهید.

حقوق افراد متخصص در زمینه راپل

کسانی که برای آب بندی نما و پیچ و رولپلاک نما شروع به فعالیت می‌ کنند، حقوق های متفاوتی دریافت می نمایند که این حقوق با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می ‌گردد. از این عوامل می‌توان به میزان ارتفاع کار، نوع کاری که قرار است انجام شود، موقعیت جغرافیایی ساختمان، ابزاری که افراد هنگام کار از آن ‌ها استفاده می کنند و هزینه کلی پروژه اشاره نمود. در کشور ایران به طور میانگین حقوق افراد راپل کار در ماه بین 20 تا 50 میلیون تومان متغیر می باشد اما در کشورهای خارجی میزان حقوق افراد بالا می رود چراکه سایر کشور ها به دلیل دشواری و سختی کار دستمزد بیشتری را برای افراد تعیین می کنند، این دستمزد می‌تواند به 80 میلیون تومان نیز افزایش پیدا کند. در صورتی که افراد به کار در ارتفاع علاقه‌ مند هستند، می توانند این شغل را در کشور های دیگر ادامه دهند و با کسب مدرک بین المللی در کشور های مختلف با درآمد های دیگر اقدام به فعالیت نمایند.

شرکت جهان فرود

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت‌ هایی که در زمینه پیچ و رولپلاک نما فعالیت می‌کنند شرکت اب بندی میهن راپل  است که با آموزش افراد توانمند و استخدام افراد زبردست و ماهر به جایگاه بالایی در بین شرکت ها دست پیدا کرده و اعتماد افراد را به خود جلب نموده است. طبق اطلاعاتی که از این شرکت به دست آمده حقوق افراد راپل کار 20 میلیون تومان برآورد شده است..

هزینه آموزش راپل در کشور ایران

در کشور ایران آموزش های لازم جهت کسب مهارت برای کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نما طی یک دوره یک هفته ای صورت می گیرد. این دوره ها با یک مربی متخصص و دارنده مدرک بین المللی انجام می شود و محلی که برای تمرین در نظر گرفته می شود معمولا یک سوله فلزی است. در صورتی که بخواهید بدون کسب مدرک و فقط در جهت یادگیری در این دوره ها شرکت کنید، می توانید در هر شرکتی که می خواهید ثبت نام کنید، اما برای کسب مدرک، لازم است دوره های خود را در شرکت های معتبر مانند جهان فرود بگذرانید.

شایان ذکر است که هزینه آموزش راپل در کشور ایران حدود 5 الی 15 میلیون است که بالاترین هزینه مربوط آموزش با مدرک می باشد.

شرایط استخدام راپل کار در ایران

افرادی که اقدام به کسب درآمد از طریق راپل می کنند لازم است شرایط زیر را دارا باشند:

سابقه بیماری قلبی عروقی نداشته باشند.

سلامت دست، پا و کمر آن ها از نظر پزشک تایید شده باشد.

کارت سلامت روحی و روانی مورد تایید پزشک را داشته باشند.

شناسنامه و کارت ملی آن ها مشکلی نداشته باشد.

برای کار در ارتفاع شهامت و شجاعت کافی را دارا باشند.

به مدت دو الی پنج ماه بدون حقوق اقدام به کار در ارتفاع نمایند.

سوء پیشینه کیفری نداشته باشند.