ادامه سریال بداقبالی‌های جواد عزتی در فجر/ سرهنگ خسروی «مرد بازنده» نامزد نشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶
صبا گزارش می‌دهد؛

ادامه سریال بداقبالی‌های جواد عزتی در فجر/ سرهنگ خسروی «مرد بازنده» نامزد نشد

جواد عزتی باز هم از جشنواره فیلم فجر دست خالی بیرون خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، اعلام نامزدهای چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ، شامگاه پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعات پرخبری را برای اهالی سینما و علاقمندان به این هنر رقم زد و به ویژه تحلیل‌ها و نقدهای مختلفی درباره جاماندگان از نامزدی مطرح شد. در این بین غیبت جواد عزتی بازیگر سینما که امسال با «مرد بازنده» ساخته محمدحسین مهدویان در جشنواره حضور داشت در بین نامزدها، یک بار دیگر بدشانسی عزتی را تکمیل کرد.

این بازیگر در سال‌های اخیر با نقش‌آفرینی‌هایی تحسین‌شده، در جشنواره حاضر بوده، اما موفق به دریافت جایزه نشده است.

در سال ۹۵ و در سی‌وپنجمین جشنواره ملی فیلم فجر، جواد عزتی با فیلم «ماجرای نیمروز» حاضر بود، اما تنها موفق به کسب نامزدی شد و جایزه به نوید محمدزاده برای «بدون تاریخ، بدون امضا» رسید.

در سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر که سال ۹۶ برگزار شد، عزتی دو فیلم «تنگه ابوقریب» و «لاتاری» را داشت که برای هیچکدام نامزد نشد.

این بازیگر سینما در سال ۹۷ و در سی‌وهفتمین جشنواره ملی فیلم فجر، یک بار دیگر برای «ماجرای نیمروز: رد خون» نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد شد، ولی این بار قافیه را به علی نصیریان برای «مسخره‌باز» باخت.

در سال ۹۸ و در سی‌وهشتمین جشنواره ملی فیلم فجر که جواد عزتی برای بازی در فیلم «آتابای» نامزد سیمرغ بهترین بازیگر مکمل مرد بود و برای بازی در فیلم «شنای پروانه» بسیار تحسین شد، در نهایت دست خالی بیرون رفت و گفته شد که یک عضو هیات داوران در سیمرغ نگرفتن او تاثیرگذار بوده است.

او سال گذشته و در جریان سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر، پس از چند دوره متوالی، هیچ فیلمی نداشت.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است