ویل فرل و رایان رینولدز در یک موزیکال کریسمسی هم‌بازی می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۱

ویل فرل و رایان رینولدز در یک موزیکال کریسمسی هم‌بازی می‌شوند

از نام ویل فرل و رایان رینولدز به عنوان بازیگران اصلی فیلمی بر اساس یکی از کلاسیک‌های دیکنز پرده برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، ویل فرل و رایان رینولدز در بازسازی موزیکال فیلم «سرود کریسمس» بازی خواهند کرد.

«سرود کریسمس» نام کتابی به قلم چارلز دیکنز نویسنده شهیر بریتانیایی است که اولین بار در کریسمس سال ۱۸۴۳ میلادی به چاپ رسید. داستان کتاب درباره کاراکتر خسیسی و سنگدلی به نام اسکروج است که به کمک روح دوستش به نام مارلی و ارواح کریسمسی دیگری متحول شده و پس از دیدن رنج مردم تبدیل به مردی سخاوتمند و محبوب می‌شود.

این کتاب تاکنون دستمایه آثار مختلفی همچون کمدی «اسکروجی»(۱۹۸۸) با بازی بیل مورای و یا کمدی-درام موزیکال «سرود کریسمس ماپت»(۱۹۹۲) به کارگردانی برایان هنسون بوده است.

بنا بر گزارش منابع داخلی هم اکنون کار معرفی پروژه جدید در گوشه‌ و کنار شهر در حال برگزاری است و استودیو‌های مختلفی پیشنهادات خود را برای تولید آن عرضه کرده‌اند.

کارگردانی این اثر را شان آندرس بر عهده دارد و فیلمنامه آن را جان موریس نوشته است. هنوز معلوم نیست از بین دو ستاره فیلم یعنی فرل یا رایان رینولدز کدامیک نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی اسکروج را بازی خواهند کرد.

رایان رینولدز اخیرا در آخرین فیلم از مجموعه سریع و آتشین یعنی «هابز و شاو»، اکشن پرخرج نتفلیکس یعنی «۶ زیرزمین» به کارگردانی مایکل بی حضور داشته است و ۲ پروژه جدیدش یعنی «محافظ همسر هیتمن» و «مرد آزاد» به زودی روی پرده‌های سینما می‌آیند.

آخرین کار ویل فرل نیز حضور در «فیلم لگو ۲: بخش دوم» بوده است قرار است به زودی کار خود در پروژه‌ای به نام «سرازیری» را آغاز کند.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است