ارکستر بادی تهران قطعات پرطرفدارش را مرور می‌کند/ معرفی رهبر ارکستر | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
سینا ذکایی در گفتگو با صبا:

ارکستر بادی تهران قطعات پرطرفدارش را مرور می‌کند/ معرفی رهبر ارکستر

ارکستر بادی تهران اواخر پاییز کنسرتی را با قطعات خاطره انگیز و پرطرفدار برگزار می کند.

سینا ذکایی سرپرست ارکستر بادی تهران در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این کنسرت مروری بر بهترین و پرمخاطب‌ترین قطعات اجرا شده در طول ١٠ سال گذشته ارکستر بادی تهران است و قطعات جدیدتر با سولیست‌هایی که برای اولین بار با ارکستر خواهند نواخت اجرا می‌شود.

وی افزود: همچنین تعدادی قطعات ایرانی که تنظیم جز و لاتین شده‌اند نیز اجرا خواهند شد زیرا قبلا مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اند.

سرپرست ارکستر بادی تهران درباره گروه تشکیل دهنده این کنسرت خاطرنشان کرد: رهبری ارکستر را جاوید مجلسی برعهده خواهد داشت و ارکستر بادی تهران ۱۰ سال پس از آغاز شکل گیری‌اش با گلچینی از بهترین برنامه‌ها و پرفورمنس‌های برگزار شده از سوی این گروه برنامه‌ریزی اجرایی جذاب را در تهران پیش بینی کرده است.

این هنرمند در پایان گفت: امیرحسین محمد خانی، مهشاد ناد علیان نوازندگان ابوا، مینلی دانلیان، یلدا احسانی و آنیتا یعقوبی نوازندگان کلارینت، فریدون یعقوب خانی، سعید نیازی و کسری تدین نوازندگان ساکسفون، فرشاد شیخی، آرش رضویان، لیلا بازغی و دینا کهن نوازندگان هورن، علی ضرابی و امیررضا رضایی، نوازندگان ترومپت، سیامک کریم پور و رامین براتی نوازندگان ترومبون، رضا دست فال نوازنده گیتار باس، غلامرضا معرف، امین قیاسی و علی فراهانی نوازندگان پرکاشن و سروش عمومی نوازنده درامز در این اجرا روی صحنه می روند.

ارکستر بادی تهران از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را شروع و کنسرتهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است.

این ارکستر متشکل از بالغ بر ۲۵ نوازنده است. از نکات قابل توجه این ارکستر وجود تمامی سازهای بادی در کنار یکدیگر است که نظیر این حرکت در گروهای موسیقی ایران وجود نداشته است.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است