تلویزیون و شبکه نمایش خانگی برایم فرقی ندارد/ «جناب‌عالی» به زودی پخش می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
حسین سلیمانی در گفتگو با صبا:

تلویزیون و شبکه نمایش خانگی برایم فرقی ندارد/ «جناب‌عالی» به زودی پخش می‌شود

حسین سلیمانی با اشاره به تفاوت ساخت سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، درباره زمان پخش سریال «جناب عالی» توضیح داد.

حسین سلیمانی بازیگر فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کیفیت مجموعه‌های نمایش خانگی و تلویزیون عنوان کرد: شبکه‌ نمایش خانگی به دلیل پرداخت آزادانه‌تر به سوژه‌ها و حضور بازیگران مطرح سینمایی در سریال‌ها و هزینه‌هایی که برای پروژه‌ها اختصاص داده می‌شود، مورد استقبال بیشتر مردم و حتی اهالی سینما قرار گرفته است که البته معتقدم با وجود این حجم هزینه‌ و فرصت‌ها تمام مجموعه‌های نمایش خانگی با موفقیت همراه نشدند.

وی با اشاره به سریال «وضعیت سفید» که در حال حاضر بازپخش می‌شود، افزود: هنوز پخش سریال «وضعیت سفید» بعد از سال‌ها مخاطبان خود را پای تلویزیون می‌نشاند و از بعضی کارهایی که در سال‌های اخیر در شبکه نمایش خانگی تهیه و تولید شده‌اند، باکیفیت‌تر است و به نظر من این سریال جزو موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی است.

سلیمانی درباره دیگر نقاط قوت شبکه نمایش خانگی و تولیدات پلتفرمی بیان کرد: فکر می‌کنم دست عوامل پروژه‌های شبکه نمایش خانگی بازتر است و دستمزدها، دستمزدهای بهتری است و در شبکه نمایش خانگی ژانرهای متفاوت و جدیدتری ارائه می‌کنند ولی درنهایت به عنوان یک بازیگر که سال‌هاست در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنم، فرق چندانی بین تلویزیون و شبکه نمایش خانگی احساس نمی‌کنم.

این بازیگر با اشاره به آخرین سریالی که بازی کرده‌است، گفت: من هم در پروژه‌های متفاوتی در تلویزیون حضور داشته‌ام و اخیرا در سریال «جناب‌عالی» به کارگردانی عادل تبریزی بازی کرده‌ام که در تعطیلات نوروزی از شبکه سه و یا شبکه‌های نمایش خانگی یا تلوبیون پخش خواهد شد. این انتخاب خودم بود که بعد از «جناب عالی» نقش دیگری را نپذیرم و قطعا بعد از جشنواره فیلم فجر برای پروژه‌های بعدی برنامه‌ریزی خواهم کرد.

وی در پایان توضیح داد: برای من هیچ تفاوتی بین تلویزیون و نمایش خانگی وجود ندارد و اگر نقش و اتفاق خوبی در هر کدام از آن‌ها برای من پیش بیاید حتما آن را انتخاب خواهم کرد و در حال حاضر ترجیح می‌دهم که با حساسیت و دقت بیشتر به شخصیت نقش‌هایم توجه کنم تا نوع پخش آن.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است