روایتی از زندگی رهبر انقلاب روی آنتن شبکه نمایش می‌رود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نمایش رادیویی «طلوع» به نویسندگی شهریار زمانی روایتی از دوره کودکی و نوجوانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به مناسبت ایام دهه فجر، 21 بهمن ماه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

شهریار زمانی نویسنده نمایش رادیویی «طلوع» درباره این نمایش گفت: نگارش این نمایش رادیویی با پیشنهاد محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش آغاز شد و ایده کار به تدریج شکل گرفت که ابعاد متن با توجه به حساسیت سوژه، وسعت و گستردگی موضوع آن تنظیم شد.

وی ادامه داد: انتخاب بستر تاریخی برای روایت، ابتکار خودم بود چراکه تولد و نوجوانی رهبر انقلاب همزمان با مقاطع حساس و سرنوشت سازی از تاریخ معاصر ایران است و اولویت ما موثق و مستند بودن روایت بود اما از تخیل هم برای نمایشی شدن متن و باور پذیر شدن بهره بردم.

زمانی همچنین در پایان با تاکید بر شعاری نبودن و نپرداختن مستقیم به سوژه بیان کرد: برای نگارش این نمایش از کتاب «شرح اسم‌» به عنوان منبع بهره بردم.

نمایش رادیویی «طلوع» به نویسندگی شهریار زمانی، کارگردانی بهرام سروری نژاد، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آینه، افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی نوشین حسن زاده، مونا صفی، احمد هاشمی، مجتبی طباطبایی، پریسا مقتدی، محسن بهرامی، شیما جان قربان، راضیه مومیوند، مهدی نمینی مقدم، بهرام ابراهیمی، مجید حمزه، بهرام سروری نژاد، امین بختیاری، بهادر ابراهیمی، محمدرضا قلمبر و فریبا طاهری، پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می‌شود و جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۸ صبح، تکرار آن است.

انتهای پیام/