تضمین کیفیت با صنایع شیشه ایمنی دماوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۷

تضمین کیفیت با صنایع شیشه ایمنی دماوند

صنایع شیشه ایمنی دماوند با هدف جلب رضایت مشتریان خود از مواد اولیه مرغوب و نصب و اجرای با کیفیت در تمام مراحل صفر تا صد بهره می برد.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، برای بازسازی یا نوسازی یک واحد مسکونی یا تجاری صرافی کارشناسان صنایع شیشه ایمنی دماوند از محل اجرا بازدید می کنند.پس از اندازه گیری های دقیق و نقشه های مورد نیاز در بخش ویترین و درب ها یا موارد طراحی داخلی دکوراسیون اجرای صحیح انجام می شود.پروژه ها چه به صورت تعویض کامل فریم های ویترین یا چهار چوب درب صرافی یا نصب شیشه ضد گلوله باشد، نیاز مشتری برآورده می شود.صنایع شیشه ایمنی دماوند با هدف جلب رضایت مشتریان خود از مواد اولیه مرغوب و نصب و اجرای با کیفیت در تمام مراحل صفر تا صد بهره می برد.نصب و اجرای انواع شیشه ساختمانی طرح دار و روکش کردن چهارچوب های موجود یا تعویض و نصب شیشه ضد گلوله چند لایه ارائه می شود.

ساختار شیشه ضد گلوله

ساختار شیشه ضد گلوله از لایه های شیشه چند لایه است. هرچه لایه های بیشتری وجود داشته باشد، شیشه محافظت بیشتری ارائه می دهد.شیشه ضد گلوله یک ماده کامپوزیتی است که از شیشه و فیلم پلی کربنات با کیفیت بالا تشکیل شده است که از طریق پردازش ویژه برای ساخت آن انجام می شود در این نوع شیشه با کاهش وزن، ۳ میلی متر پلی کربنات (یک ترموپلاستیک) روی قسمت ایمن لمینت می شود تا از ریزش جلوگیری شود.ساختار شیشه ضد گلوله طوری است که ماده ای با ظاهر و شفافیت شیشه استاندارد اما با محافظت موثر در برابر سلاح های کوچک باشد.شیشه ضد گلوله در واقع از لایه پلی کربنات تشکیل شده است که با ورقه های شیشه ای شفاف به هم چسبیده است.این ماده موجب کاهش مقاومت شیشه ضد گلوله در برابر سلاح های سنگین شده و همین منجر به آسیب پذیری بالای آنها خواهد شد.پلاستیک موجود در طرح‌ های لمینت در برابر ضربه ناشی از حمله فیزیکی از اجسام تیز مقاومت می ‌کند.پلاستیک مقاومت کمی در برابر گلوله دارد. شیشه ای که بسیار سخت تر از پلاستیک است، گلوله را صاف می کند و پلاستیک تغییر شکل می دهد.هدف آن جذب بقیه انرژی و جلوگیری از نفوذ آن است. توانایی لایه پلی کربنات در متوقف کردن پرتابه ها با انرژی متغیر با ضخامت آن نسبت مستقیم دارد.

 

شیشه تزئینی

شیشه تزئینی را می توان در کنار متریال های دیگر مانند چوب، چرم و فلز به کار برد تا زیبایی واقعی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کرد.این نوع شیشه برای کانتر آشپزخانه یا دیوار شیشه ای در فضاهای مرطوب حمام جزئیات براق و مدرن به فضا می افزاید.از شیشه تزئینی به عنوان دیوارهای جداکننده بین اتاق خواب مستر و حمام مستر استفاده می شود.برای سفارش، خرید، نصب و اجرای انواع شیشه تزئینی در فضاهای مختلف خانه یا محل کار از کارشناسان صنایع شیشه ایمنی دماوند کمک بگیرید.

بلوک شیشه ای نیز به نور اجازه عبور می دهد و اگر مات انتخاب شود، حریم خصوصی ایجاد می کند. از متریال های مختلف شیشه ای در تمام اتاق های خانه می توان استفاده کرد.امروزه در بین انواع شیشه های ساختمانی راهکارهایی برای تزئین و طراحی داخلی نیز وجود دارد که از شیشه تزئینی و زیبایی آن استفاده می شود.

برای مثال انواع مات کننده شیشه مانند شیشه مات کن ساده و شیشه مات کن رنگی می تواند ایده ای کاربردی و جذاب باشد.

شیشه تزئینی یا دکوراتیو با انواع و جنس ‌های متفاوت مانند شیشه لمینت رنگی، شیشه چاپ دار یا اسپندرال، شیشه رنگی، شیشه مات یا شیشه سندبلاست و شیشه فوتولمینیت قابل استفاده هستند.

شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نوعی شیشه مقاوم است که نسبت به شیشه‌ های معمولی از مقاومت بالاتری برخوردار است.شیشه‌‌ سکوریت در واقع با اعمال حرارت روی شیشه ‌های معمولی تولید می ‌شود.ابتدا شیشه را در ابعاد مورد نظر برش می ‌دهند و سپس محل قرارگیری قاب ها و سوراخ ها را ایجاد می ‌کنند.در مرحله بعد لبه ‌های شیشه توسط سنگ دیاموند صیقل داده می‌ شود. پس از این مرحله شیشه را داخل کوره قرار داده و تا دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت می ‌دهند.

 

در مرحله بعد شیشه‌ ها را بلافاصله خنک می‌ کنند به نحوی که شیشه سریع سرد می ‌شود، طی این فرآیند نقاط داخلی و مرکزی شیشه آخرین جایی است که سرد می‌ شود.ابتدا سطوح خارجی کامل خنک می ‌شود و سپس سطوح داخلی شروع به سرد شدن می‌ کند، یعنی در سطح تنش فشاری و در مرکز تنش های کششی ایجاد شده که همین امر مقاومت شیشه را افزایش می ‌دهد.با انجام این فرآیند گرم و سرد کردن شیشه معمولی، شیشه سکوریت به وجود می‌ آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس سایت www.damavandglass.com  مراجعه کرده یا از طریق شماره های   ۰۲۱۵۵۶۲۵۸۸۶ – ۰۹۱۲۲۰۶۶۲۲۱ و ۰۹۱۲۱۴۳۷۶۵۸ با کارشناسان صنایع شیشه ایمنی دماوند در ارتباط باشید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است