به من می‌گفتند نقش معتاد بازی نکن/ نسبت به بازی در سریال گارد ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵
در گفتگو با صبا پلاس مطرح شد؛

به من می‌گفتند نقش معتاد بازی نکن/ نسبت به بازی در سریال گارد ندارم

مهدی زمین‌پرداز و صدف اسپهبدی بازیگران فیلم «علفزار» در گفتگو با صبا پلاس درباره حضور در این پروژه و چهلمین جشنواره فیلم فجر توضیح دادند.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، مهدی زمین‌پرداز و صدف اسپهبدی بازیگران فیلم «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان که روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه در چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد اکران شد به گفتگو با صبا پلاس نشستند.

اسپهبدی که اولین نقش سینمایی خود را در این فیلم ایفا کرد، در ابتدای این گفتگو عنوان کرد: همین که در این گروه، کنار کاظم دانشی، بهرام رادان و بازیگران درجه یک و عوامل بی‌نظیر حضور داشتم، برای من باعث افتخار بود و درباره دریافت سیمرغ هم باید بگویم «هرچه پیش آید خوش آید» و من فکر می‌کنم اتفاقی که باید برایم می‌افتاد، در این فیلم افتاد.

این بازیگر در واکنش به اینکه بازیگران نقش معتاد معمولا بیشتر به چشم هیات داوران و مردم می‌آیند، تشریح کرد: نمی توانم این موضوع را تایید یا تکذیب کنم اما قبل از انتخاب شدن در این نقش بسیاری به من می‌گفتند که سراغ نقش خاص نروم، مخصوصا نقش معتاد؛ به دلیل اینکه اینگونه نقش‌های خاص شاید از نظر فیزیکی و بیان بار کمکی اضافه دارند و در این میان تلاش بازیگر برای ایفای نقش کمتر دیده می‌شود، به خصوص برای من که اولین تجربه سینمایی‌ام بود.

زمین پرداز بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه این گفتگو خاطرنشان کرد: امسال پنجمین سالی‌ست که در جشنواره فیلم فجر حضور دارم و ابتدا با «ایستاده در غبار» و در سال‌های بعد با «ماجرای نیمروز»، «لاتاری»، «رد خون» و … در جشنواره شرکت کردم.

او درباره سیاه بودن این فیلم توضیح داد: وقتی در یک فیلم درباره قتل و تجاوز صحبت می‌شود، طبیعتا کار رنگ تیره‌ای به خود می‌گیرد زیرا درباره فضایی در جامعه صحبت می‌کنی که واقعی‌ست و وجود دارد؛ یعنی تجاوز و نمی‌شود طور دیگری آن را روایت کرد.

بازیگر «ماجرای نیمروز» درباره انتخاب نقش‌هایش بیان کرد: به عنوان بازیگر همواره سعی می‌کنم نقش‌هایی را تجربه کنم که برای من در مسیر بازیگری رو به رشد و پیشرفت باشد. بسیاری به من می‌گویند «سریال‌های زیادی به تو پیشنهاد می‌شود چرا نقش اصلی بازی نمی‌کنی؟» اما من فعلا عجول نیستم و سعی دارم تجربه‌ام را بیشتر کنم و پله پله جلو می‌روم زیرا اعتقاد دارم صبور بودن و تلاش کردن در روند کار تاثیر زیادی دارد و به عنوان بازیگر تلاش می‌کنم کارهایی را انتخاب کنم که در پبشرفتم موثر باشند.

زمین‌پرداز در پایان درباره کم کاری در تلویزیون توضیح داد: زمان انتخاب نقش سریال‌ها گاهی درگیر کار بودم وگرنه کار کردن در سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی برایم لذتبخش است و می‌تواند به پیشرفتم کمک کند. نسبت به بازی کردن در سریال گارد ندارم و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم سال بعد حتما با یک سریال خوب تلویزیونی کار می‌کنم و به این موضوع هم افتخار می‌کنم. ضمن اینکه در تلویزیون هم دو کار انجام داده‌ام؛ یکی مستند «آخرین روزهای زمستان» و دیگری مینی سریال «گیله‌وا»، کم‌کاری من در تلویزیون بیشتر در جهت روند کاری خودم بوده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است