سیستم کاری‌ام تغییر کرده است/ در تدارک قطعه جدید و برپایی تور کنسرت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱
محمد علیزاده در گفتگو با صبا:

سیستم کاری‌ام تغییر کرده است/ در تدارک قطعه جدید و برپایی تور کنسرت

محمد علیزاده خواننده پاپ در حاشیه چهلمین جشنواره فیلم فجر از برنامه آتی خود در حوزه موسیقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محمد علیزاده در سومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در سالن اصلی خانه جشنواره در برج میلاد، فیلم سینمایی «برف آخر» را که به تهیه کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیرحسین عسگری ساخته شده است را در بین اهالی رسانه و سینما تماشا کرد.

علیزاده که به تازگی قطعه «لطفا» را بعد از یک سال و نیم دوری از بازار موسیقی منتشر کرده است در پاسخ به پرسش خبرنگار صبا درباره فیلم «برف آخر» گفت: «برف آخر» اولین فیلمی است که در جشنواره دیده‌ام و در روزهای آینده‌ هم به جشنواره می‌آیم و شاید در روزهای آخر بتوانم بهتر و دقیق‌تر درباره فیلم‌ها نظر بدهم.

محمد علیزاده درباره آلبوم و یا فعالیت موسیقایی جدید خود بیان کرد: آلبوم جدیدی فعلا در نظر ندارم ولی اوایل اسفند ماه یک قطعه از من منتشر خواهد شد.

این خواننده پاپ اعلام کرد: سیستم کاری جدید من چند وقتی است تغییر کرده و قرار است بیشتر فعالیت کنم و امیدوارم مردم از فعالیت‌های جدیدم لذت ببرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تور کنسرت‌های او در آینده برگزار خواهد شد، درباره علت تغییر تهیه کننده برنامه‌های خود عنوان کرد: تهیه کننده‌ها عموما در فعالیت‌های هنری دخالت نمی‌کنند و قطع همکاری من با تهیه کننده قبلی بر اثر هیچ مشکل و اختلافی نبوده است و بر اساس شرایط و نیازهای جدیدم، تهیه کننده خود را تغییر داده‌ام و امیدوارم که با انتشار و برگزاری قطعه‌ها و کنسرت‌های آینده مخاطبان را راضی کنم.

محمد کفیلی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است