اکران «داستان زندگی در فیروز» در بخش رقابتی جشنواره فیلم نیویورک | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵

اکران «داستان زندگی در فیروز» در بخش رقابتی جشنواره فیلم نیویورک

مستند کوتاه «داستان زندگی در فیروز» به کارگردانی حامد کلجه ای در چهارمین دوره جشنواره میهودو نیویورک حضور دارد و در بخش رقابت فیلم‌های مستند این جشنواره اکران خواهد شد.

به گزارش صبا، مستند کوتاه «داستان زندگی در فیروز» به کارگردانی حامد کلجه ای در چهارمین دوره جشنواره meihodo که از تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۲ برابر با ۱۹ اسفند در شهر نیویورک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

جشنواره meihodo با همکاری سینماگران کشور ژاپن و آمریکا با هدف حمایت و کشف استعدادهای جوان سینما میزبان چهره‌های شاخص سینمای جهان مانند ژولیت بینوش، آنگ لی، تان دان و … بوده است و امسال نیز مایکل داگلاس بازیگر برنده اسکار به عنوان مشاور و مهمان ویژه در این رویداد حضور خواهد داشت.

فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند، موزیک ویدیو و … از بخش‌های اصلی این فستیوال است و علاوه بر جایزه بزرگ ۲۰ هزار دلاری در هر بخش جوایز نقدی دیگری به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این مستند پیش از این در پنجمین جشنواره مستند صنعتی فردا، سی و هفتمین حشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه قزوین حضور داشته و در پنجمین جشنواره بین المللی پرواز نیز کاندیدای دریافت جایزه بوده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «جامعه ما معلول رو در حد یک ناتوان کامل می بینه… ببخشید که دارم اینو می گم ولی معلولیت ما رو فقط تنمون نمی بینند، عقلمونم می بینند… من اگر معلولم دست و پاهام داغونه، عقلم که هنوز کار می کنه…»

محسن پوراسماعیلی و زهرا حسنی مقابل دوربین این مستند حضور دارند.

عوامل ساخت مستند کوتاه «داستان زندگی در فیروز» عبارتند از کارگردانی و تدوین: حامد کلجه ای، پژوهش، نویسنده و دستیار کارگردان: مریم طاهرخانی، تصویر و صدا: حامد کلجه ای، همکار تصویر و صدا: میثم کلانتری، با حمایت و همکاری: گروه بهداشتی فیروز، تهیه‌کننده: سیدمهدی صادقی و حامد کلجه ای.

پارسیاد فیلم تهیه مستند کوتاه «داستان زندگی در فیروز» را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است