معتبرترین و بهترین قالیشویی در تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۹

معتبرترین و بهترین قالیشویی در تهران

شستشوی فرش در هر خانه ایرانی به عنوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین کالا به شمار می رود.

 

به گزارش واحد بازرگانی صبا، اگر شما جزو افرادی هستید که می خوام در این روزهای نزدیک به عید خانه تکانی انجام بدید بدون شک یکی از موارد مهمی که باید به آنها بصورت بپردازید و مورد اهمیت قراردارد فرش و موکت های خانه می باشد. حال اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید قالی های خود را به دست کارخانه های قالیشویی بسپارید ما به شما کارخانه قالیشویی شهرزیبا را معرفی می کنیم.  اگر شما یک قالی شویی معتبر و مجاز بشناسید دیگر هیچ وقت نگران شستشو قالی های خود نمی شوید و ما در ادامه این این مطلب به بررسی خدمات قالیشویی شهرزیبا می پردازیم تا ثابت کنیم که چرا این قالیشویی را معتبرترین و بهترین قالیشویی تهران برای شما معرفی می کنیم.

 

استفاده از تجهیزات مدرن و بروز قالیشویی

قالیشویی شهرزیبا از جمله کارخانه های می باشد که از بروز ترین تجهیزات شستشوی فرش و قالی استفاده می کند و همانطور که می دانید دستگاه ها جدید بسیار با کیفیت تر شستشو می کنند. استفاده از دستگاه های مدرن باعث بالا رفتن کیفیت و رضایت مندی مشتریان می شود و قالی شویی شهرزیبا همواره از بروز تجهیزات برای شستشن قالی و فرش ها استفاده می کند.

استفاده از کارشناسان و افراد متخصص در قالیشویی

داشتن پرسنل خوب همیشه جزو ویژه گی های خوب هر شرکتی بوده و کارخانه قالیشویی شهرزیبا برای مشاوره و ارائه خدمات قالیشویی از کارشناسان با تجربه استفاده کرده است . وقتی شما با این کارخانه تماس میگیرید در مرحله اول وقتی شما تماس میگیرید توسط کارشناسان یک مشاوره کاملا رایگان انجام می  دهید هم از خدمات این قالیشویی آگاه شوید و هم به تمامی سوالاتی که درمورد شستن قالی ، فرش ، تابلو فرش و… دارید ، پاسخ داده می شود. در مرحله بعد قیمت قالیشویی به شما ارائه داده می شود که در صورت توافق تاریخ و زمان جمع آوری قالی ها از سوی شما مشخص می شود و کارشناس قالیشویی شهرزیبا در زمان تعیین شده تیم جمع آوری کننده فرش ها را به محل اعزام می کند و کارخانه قالی شویی انتقال می دهند جهت آماده سازی و شستشوی.

 

خدمات قالیشویی تهران شهرزیبا

قالیشویی شهرزیبا خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهند که می توان به مواردی همچون شستشوی انواع فرش های اعلاء ، ابریشم دار ، دستبافت ، ماشینی ، فانتزی و … با دستگاه های پیشرفته ، آبکشی و کر اسلامی ، رفع سوختگی ، رنگبرداری ، لکه گیری ، ریشه زنی ، از جمله خدمات قالی شویی شهر زیبا می باشد همچنین بهتر هست بدانید که کلیه فرش ها در این کارخانه خدمات خاک گیری ، ضدعفونی ، آبکشی ، اتو می شود و لول شده برای مشتریان ارسال میشود.

ارائه خدمات قالیشویی در غرب و شمال تهران

در شهر ماننده تهران که بسیار شلوغ می باشد و برای ارائه خدمات بهتر و سریع تنها راهکار داشن شعب در مناطق مختلف می باشد که قالیشویی شهرزیبا به منظور ارائه خدمات فوری و تحویل در اسرع وقت شعبات زیادی در سطح تهران دارد که می توان به قالیشویی غرب تهران و قالیشویی شمال تهران نیز اشاره کرد. در صورتی که شما ساکن غرب یا شمال تهران هستید می توانید تنها با یک تماس قالی های خود را به دست تیم شهرزیبا بسپارید و با خیال راحت منتظر اتمام پروسه قالیشویی شوید.

خدمات ترمیم و رفوگری در قالیشویی

از ویژه گی های ممتاژ دیگر قالیشویی شهرزیبا می توان به ترمیم و رفو اشاره کرد که قبل از انجام پروسه شستشو فرش و قالی ها توسط کارشناسان با دقت بالا بازبینی و مورد بررسی قرار میگیرید و درصورتی که فرش و قالی شما نیاز به ترمیم و رفو داشته باشد به شما اطلاع و آن را ترمیم می کند.

اعلا شویی فرش 

از دیگر خدماتی که بیشتر افراد به دنبال آن هستن اعلا شویی می باشد که قالیشویی شهرزیبا به کمک افراد متخصص و حرفه ای که به خدمت گرفته است بصورت کاملا حرفه ای خدمات اعلاشویی را انجام می دهد . تفاوت مزیت های بسیار اعلاشویی در شستشوی عادی دارد و می توان به مواردی از جمله بالا بودن تعداد دفعات شستشو و استفاده زیاد از موارد شوینده می باشد.

قیمت قالیشویی

با توجه به بالا بودن تعداد قالیشویی ها در سطح تهران ، قیمت های قالیشویی متفاوتی نیز مشتریان دریافت می کنند و یکی از موراد مهم در انتخاب قالیشویی خوب ، ارائه قیمت منصفانه و مجاز می باشد که قالیشویی شهرزیبا تا به امروز طبق نرخ اتحادیه قالیشویی به مشتریان خود قیمت ارائه داده است و همین امر باعث شده بیشتر افرادی که این قالی شویی را می شناسند ، این قالیشویی را به عنوان قالیشویی ارزان به دیگران معرفی کنند.

پاسخگویی سریع در مناسب به مشتریان

یکی از ویژه گی ها که باعث می شود مشتری جذب شود و اعتماد کند نحوه پاسخگویی کارشناسان پاسخگو می باشد که قالیشویی شهرزیبا اهمیت بسیار به این موضوع داده است و از بهترین افراد برای پاسخگویی به تلفن های کارخانه استفاده نموده است. شما می توانید همه روزه با شماره تلفن های ۴۴۷۰۱۹۸۶ – ۴۴۷۰۰۱۷۱ تماس حاصل فرمایید و اقدام به مشاوره و ثبت درخواست خدمات کنید.

همچنین شما می توانید از طریق وب سایت رسمی قالیشویی شهرزیبا به نشانی shahrezibawash.com به تمامی خدمات این شرکت دسترسی و آشنایی پیدا کنید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است