کنسرت رایگان حسام الدین سراج در برج میلاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۶

کنسرت رایگان حسام الدین سراج در برج میلاد

برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای رایگان حسام الدین سراج می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد گفت: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه‌هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.

وی افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و رهبری ارکستر، توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهر ماه و به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می‌شود. در این سوگواره موسیقایی هشت ترک با همراهی حسام‌الدین سراج اجرا می‌شود و قطعاتی نیز به صورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط وحید جلیلوند (کارگردان و صداپیشه) اجرا خواهد شد.

توسل بیان کرد که این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می‌شود؛ چراکه قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو، در قالب دی‌وی‌دی‌هایی به زبان‌های اردو، روسی و ترکی صادر شود.

این سوگواره شامل اجرای هشت قطعه در قالب روایتی داستانی از حماسه عاشورا و رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با اشعاری از عمان سامانی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است