نقد یک کتاب صوتی برای نابینایان در نشر چشمه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۴

نقد یک کتاب صوتی برای نابینایان در نشر چشمه

نشست نقد کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» سه‌شنبه ۲ مهر در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، نشست نقد و بررسی کتاب صوتی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» اثر میراندا جولای و ترجمه فرزانه سالمی که با صدای گلاره عباسی تولید شده، روز سه‌شنبه ۲ مهر در کتابفروشی نشر چشمه کارگر برگزار می‌شود. برگزاری این‌برنامه با همکاری گروه سوینا (سیمای ویژه نابینایان) و نشر چشمه است.

این مراسم با حضور نابینایان و بینایان، و نویسندگانی چون مسعود فروتن، مهدی یزدانی خرم، پوریا عالمی و گلاره عباسی و مجید سرایی همراه خواهد بود و در آن، یزدانی‌خرم به‌عنوان منتقد بینا در کنار مجید سرایی روزنامه‌نگار و منتقد نابینا به بررسی این‌کتاب خواهند پرداخت.

همچنین مسعود فروتن در بخشی از این‌برنامه درباره کتاب صوتی و اثر مذکور سخنرانی خواهد کرد. این‌برنامه و برنامه‌های مشابه بعدی بناست به‌طور زنده از رادیو سوینا به نشانی http://sevinagroup.com/radio/ برای نابینایان پخش شوند تا هر ماه دو بار، در جریان نقد و بررسی کتاب‌های صوتی باشند.

نشست نقد و بررسی «هیچکس مثل تو مال اینجا نیست» روز سه‌شنبه ۲ مهر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فروشگاه نشر چشمه کارگر واقع در خیابان کارگر شمالی، تقاطع بزرگراه شهید گمنام، کوچه‌ چهارم، پلاک ۲ برگزار می‌شود.

نابینایان علاقمند، برای تهیه‌ این کتاب صوتی می‌توانند با پست الکترونیکی radiogousheh@gmail.com تماس حاصل کنند تا کتاب به‌صورت فایل برایشان ارسال شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است