۵۰۰ دقیقه از «پس از آزادی» حذف شد/ کم شدن ۸ قسمت از سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۸
صبا پیگیری کرد؛

۵۰۰ دقیقه از «پس از آزادی» حذف شد/ کم شدن ۸ قسمت از سریال

سریال «بعد از آزادی» پس از 2 سال و با حذف 500 دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما رفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، مجموعه تلویزیونی «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر که به تازگی پخش آن از شبکه یک سیما به پایان رسید، با ممیزی زیادی روی آنتن تلویزیون رفت و این اصلاحیه‌ها به حدی بود که آنچه در نهایت روی آنتن رفت، پر از اتفاقات و روابط مبهم بود و بسیاری از مخاطبان را سردرگم کرد.

این سریال به تهیه‌کنندگی سعید سعدی، از اسفند ماه ۹۷ تا اسفند ماه ۹۸ در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شد و با انجام همزمان مراحل فنی پس‌تولید، قرار بود در سال ۹۸ یا ۹۹ به آنتن برسد، اما در حالی که مدت‌ها آماده پخش بود، پخش آن تا آخرین روزهای پاییز ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار صبا، علت این تاخیر، اصلاحیه‌های فراوانی بود که به «بعد از آزادی» وارد شد، تا جایی که در برخی بخش‌ها، روند داستان آن را دستخوش تغییر کرد. سرگذشت برخی از کاراکترهای این مجموعه مانند «مهران» (رامین سیار دشتی)، سعید (آریا تقی‌پور) و منیر (آزاده مهدی‌زاده) که نمایش داده شده بود، دچار جرح و تعدیل جدی شد.

در نهایت در حالی که این سریال در ۴۲ قسمت ساخته شده بود، با پخش ۳۴ قسمت به پایان رسید. شنیده می‌شود با اصلاحیه‌ها، بیش از ۵۰۰ دقیقه از «بعد از آزادی» حذف شده است.

در این سریال به نویسندگی نیلوفر محلوجی و کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، چهره‌هایی چون اصغر همت، رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، سام کبودوند، المیرا دهقانی، رویا جاویدنیا، زنده‌یاد ارشا اقدسی، خسرو شهراز، قاسم زارع و امید روحانی بازی می‌کردند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است