«رقص طبیعت» پژمان بلورچی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی دریافت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳

«رقص طبیعت» پژمان بلورچی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی دریافت کرد

پژمان بلورچی آهنگسازو نوازنده ایرانی مدال برنز Global Music Awards (جایزه جهانی موسیقی) را برای موزیک ویدیوی «رقص طبیعت» دریافت کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی، موزیک ویدیوی «رقص طبیعت» جدیدترین اثر موسیقایی پژمان بلورچی نوازنده سنتور، آهنگساز و ناشر موسیقی است که توانست دو مدال برنز جایزه جهانی موسیقی را برای موزیک ویدیو و نوازندگی دریافت کند.

قطعه «رقص طبیعت» به آهنگسازی پژمان بلورچی است که در همکاری با بهروز شیری نوازنده رباب، کوروش کشاورز نوازنده ویلنسل، آریان رضایی نوازنده دف شکل گرفته است. این اثر به مدت ۲ هفته پیاپی جزو لیست ۱۰ اثر برتر در رادیو اسپاتیفای بوده است.

«جایزه جهانی موسیقی» یا «گلوبل میوزیک اواردز» به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هرساله به چند هنرمند موسیقی نشان طلا، نقره و برنز اعطا می‌کند.

پژمان بلورچی آهنگساز، نوازنده سنتور، مدیر موسسه فرهنگی و هنری نهاله رودکی و از ناشران باسابقه موسیقی ایران است. از او تا کنون آثار بسیاری در قالب تکنوازی، گروه نوازی و آهنگسازی منتشر شده است.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است