اصغر شاهوردی نقش مهمی در سینما داشته است/ به سمت گفتاردرمانی حرکت کردیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳
یزدان عشیری مطرح کرد؛

اصغر شاهوردی نقش مهمی در سینما داشته است/ به سمت گفتاردرمانی حرکت کردیم

نمایندگانی از سازمان سینمایی و موزه سینمای ایران شب گذشته شنبه 9 بهمن ماه با اصغر شاهوردی صدابردار پیشکسوت سینمای ایران دیدار کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، نمایندگانی از سازمان سینمایی و موزه سینمای ایران شب گذشته شنبه ۹ بهمن ماه با اصغر شاهوردی صدابردار پیشکسوت سینمای ایران دیدار کردند.

یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه امروز به نمایندگی از محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در منزل اصغر شاهوردی حضور پیدا کرده است، گفت: اصغر شاهوردی نقش مهمی در سینما داشته است و امروز با شرایطی که دارد باید قدر زحماتش را پاس داشت.

او در پایان با تشکر از زحمات همسر این هنرمند سینما عنوان کرد: زندگی اصغر شاهوردی و همسرش و تیمارداری او حتی می‌تواند الگویی برای بسیاری از نسل جوان باشد.

احمد میرعلایی مدیر سابق بنیاد سینمایی فارابی نیز که در این دیدار حضور داشت، بیان کرد: اصغر شاهوردی از عاشقان و علاقه‌مندان جدی سینما است که در راه فیلمسازی دچار حادثه شد و وظیفه ما است که در هر پست و مقامی از او حمایت کنیم.

مدیر سابق بنیاد سینمایی فارابی خاطر نشان کرد: نباید کسانی که به دلایل مختلف همچون کهولت سن و یا حادثه توانایی فعالیت در سینما را از دست می‌دهند، فراموش شوند.

اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی نیز اظهار کرد: همه زندگی من اصغر شاهوردی است حاضر بودم همه امکاناتی که امروز دارم را می‌دادم و او به حال گذشته بازمی‌گشت.

او ادامه داد: همسرم همیشه برای خانواده تلاش می‌کرد و سعی داشت زندگی خوبی برای ما فراهم کند و بعد از حادثه‌ای که برای او رخ داد دچار مشکلات زیادی شدیم و حتی در مقطعی به او با لوله غذا می‌دادیم.

افشاری بیان کرد: خوشبختانه امروز وضعیت او بسیار بهتر از روزهای اول آسیب دیدگی‌اش شده است و حتی به سمت گفتاردرمانی نیز حرکت کردیم.

اشرف افشاری در پایان گفت: نه تنها اصغر شاهوردی بلکه هر فردی که در بستر بیماری است احتیاج به دیدار با همکارانشان دارد زیرا این دیدارها تاثیر مهمی در روند درمانی اصغر شاهوردی دارد امیدوارم دوستانش همچنان او را فراموش نکنند و به دیدارش بیایند.

افشاری از حضور یزدان عشیری مشاور رییس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی سید احمد میرعلایی تهیه کننده سینما و از دوستان نزدیک اصغر شاهوردی و سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی موزه سینما تشکر و قدردانی کرد.

اصغر شاهوردی که از اولین صدابرداران سرصحنه سینمای ایران است سال ۱۳۸۶ همزمان با ساخت فیلم «چراغی در مه» در یک حادثه رانندگی هنگام بازگشت از صحنه دچار آسیب‌دیدگی مغزی شد.

شاهوردی سابقه صدابرداری فیلم‌هایی همچون «هامون»، «پری»، «لیلا»، «قرمز»، «باشو غریبه کوچک»، «اجاره‌نشین‌ها»، «شاید وقتی دیگر»، «کیمیا»، «سارا»، «بانو»، «زیر پوست شهر» و «خانه دوست کجاست؟» را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500